![]() |
Bir Duruşu Öğretmenin 8 Basamaklı Yolu! |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Bir Duruşu Öğretmenin 8 Basamaklı Yolu!1 ![]() Tahtaya türkçe ve sanskritçesini yaz ![]() Asana'nın anlamını söyle ve adı açıkla ![]() Kategori ve tipi Kademelerini (4-8-12 ![]() ![]() ![]() Tamamlayıcı duruşu 2 ![]() (Önce Şititi ve gevşeme duruşlarından bahset ![]() Sessiz uygulama Sadece kademeleri sayarak uygulama Kademeleri sayarak, nefes alarak ve açıklayarak uygulama 3 ![]() Tüm faydaları söyle (fiziksel, terapötik ve ruhsal) ve sınırlamaları anlat ![]() Sınırlamaların önemini vurgula ve bu sınırlamalardan birine sahip birinin duruşu yapmasını engelle 4 ![]() Talimatlara başla ve tüm sınıf - demonstrasyon sürerken- seninle birlikte yapsın Düzeltmeleri yap ![]() 5 ![]() Tüm sınıfı ikiye ayır ![]() Tüm sınıfa talimatları ver Önce 1 ![]() ![]() ![]() Eğitmen olarak sen de düzeltmelerini yap ![]() Daha sonra, 2 ![]() ![]() ![]() 6 ![]() 7 ![]() Örnek uygulayıcı, talimatlarını izlesin ![]() Bu sırada eğitmen olarak sen de uygulamanın her bir aşamasıyla ilgili süptil noktaları açıkla 8 ![]() Talimatları verirken tüm sınıf uygulasın ![]() Senkronizasyonun önemini vurgula ![]() |
![]() |
![]() |
|