Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Eğitim - Öğretim - Dersler - Genel Bilgiler > Genel Bilgiler > Motorlu Taşıtlar

Yeni Konu Gönder Yanıtla
 
Konu Araçları
önden japon arkadan enfes

&Quot;Önden Japon Arkadan Enfes&Quot;

Eski 11-29-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

&Quot;Önden Japon Arkadan Enfes&Quot;







Yeni Volvo S60'ı ilk olarak Paris Salon d'Automobile'de görüdğüm zaman bende yarattığı ilk izlenimin biraz "Hayak kırıklığı" olduğunu daha önce yazdım galiba
Eski "Baba" S60'ın yerine, sanki biraz daha modenrn ama biraz daha "Az" bir otomobil gelmiş gibiydi
Ama elki de bu bir algıydı, çünkü devasa salonda gördüğüm otomobiller belki de bana öyle görünmüştü
Yeni S60 Türkiye'ye glir gelmez, deneme için bir adet bulup buluşturup yolladılar
Ancak işin komiği, talep o denli fazlaydı ki, deneme aracı bulmakta bile zorlandılar
Belki bu yüzden, çok da fazla aksesuarı olmayan, en sıradan S60 ile iktifa etmek zorunda kaldık bu testte

Aslına bakarsanız benim için çok da önemli değil Zaten otomobillerdeki elektronik oyuncaklara, hiç bir zaman kullanmayı beceremediğim fazla sofistike ses sistemlerine, gereksiz teferruata fazla meraklı değilim
Hatta bu kadar fazla teferruatın otomobillerdeki sorunları arttırdığını, bozulması olası parça sayısına ekleme yaptığını düşünüyorum
Ne kadar az lüzumsuz ekleme, o kadar az sorun diye düşünüyorum

Yeni Volvo S60, tip olarak eskisinden hayli farklı
Bir kere önden görünüş "Japone" olmuş gibi
Çekik göz modasına Volvo da uymuş Ön farlar biraz Japon, biraz da E Klasse Mercedes gibi
Kötü değil ama hani süper de sayılmaz Ön ızgara büyümüş Orada bir eskiye dönüş var gibi Ama modern bir dönüş
Yandan görünüş müthiş Otomobil sanki biraz üstten basılmış gibi Daha sportif olmuş
Arkadan görünüş ise enfes
Bir önceki kasanın devamı olduğunu hissettiren ama buna karşın aslında köklü bir değişim getiren harika çizgiler ve bu çizgilerle uyumlu çok şık stop lambaları
Öndeki radikal sayılabilecek değişiklik içinize sinerse tasarım çok güzel aslında

Otomobilin içinde ise değişiklikler çok daha radikal
İç tasarım biraz daha modernleşmiş ama S40'ın içine benzemiş
Oturaklı tarz gitmiş, avangard bir hava ortaya çıkmış Yine de havalandırma ve kumanda düğmeleri eskiye çok yakın
Tavanın alçalması dışardan sportif etkiyi arttırmış ama içerde biraz insanın içine daraltıyor gibi Ya da benim boyumdan ötürü bana öyle geldi Bilmiyorum
Fakat ilginç, bir önceki modelde arka koltuklardaki diz mesafesi çok azdı Bunda bayağı bir genişleme var
Bunu sürücüden 10 santim çalarak yapmışlar Tabii biraz da bagajdan
Dış boyutlar bir önceki modelle aynı olmasına karşın arka taraf çok daha geniş Bagaj ise daha küçük

Başta da dediğim gibi benim denediğim araçta pek az aksesuar vardı ama standart hayli yüksek
Müzik ve multimedya sistemi çok başarılı İ phone'unuz otomobille tam senkronize oluyor Hem müzik, hem telefon aynen otomobilin ekranına yansıyor Ve telefonunuzu tam bir araç telefonu ve müzik çaları haline getiriyor İ Pod playlistinizi otomobilin ekranında aynen görmek ya da telefonunuzdaki fihristi aracın ekranından okumak keyifli
Koltuklarda kullanılan deri artık bir Volvo klasiği olan sert ama çok kaliteli deriden Rengi de çok hoştu doğrusu

Otomobilin yeni dizaynından ötürü arka tarafın görüşü çok az
Yan aynalarda ise "Bliss" sistemi var ve kör açılırda bir otomobil olduğu zaman sizi ışıkla uyarıyor İnanılmaz iyi bir sistem Her eve lazım
Bunun dışında çarpmanın kaçınılmaz olduğunu hissettiği anda otomobilin frenlemesini sağlayan bir diğer sistem daha var ama açık söylemek gerekirse denemeye korktum
Emanet otomobille birine dalıp rezil olmak istemedim

S60'ın tek eksiği navigasyonun Türkiye'yi kapsamaması Duyduğum kadarıyla haritalar için gereken izinleri alamamışlar Alır almaz yükleyecekler

Yeni 2 litremik turbo motor ise enfes Gerçekten enfes
Bu tür turboyu günlük hayatımıza sokan marka olan Volvo yine müthiş başarılı bir iş yapmış 20T motor 203 beygir gücündü Hem de hakiki bir 203 beygir Tork da 300 nm
Otomobili müthiş götürüyor
Hızlanma da süper, Son sürat da
230 kms'yi rahat gördüm
Viraj kabiliyeti de çok iyi ve direksiyon üç ayrı sürüşe göre ayarlanabiliyor ki, bu benim gibi direksiyon hassasiyetinde hasta derecesinde takıntılı olan biri için çok iyi bir ekstra
Ve yine önemli bir ayrıntı otomobil yan rüzgarlardan hemen hiç etkilenmiyor

S60'in motoru için söylediğim iyi şeyleri frenleri için söylemem mümkün değil
Frenler kötü
Sanki diskler yamulmuş gibi fren yapıyor Sert frende kötü bir izlenim yaratıyor Belki benim deneme ettiğim arava özgü bir sorundu bilmiyorum ama hiç beğenmedim

Tabii yine de 93 bin TL'lik fiyatıyla sınıfında çok iyi bir alternatif
Hani Almanlara param yetmiyor diyorsanız diye dedim

ARTILAR
Multimedya sistemi
Seçenekli direksiyon kutusu
Rüzgardan etkilenmiyor
Motor muhteşem müthiş bir 2 litre
Yol tutuş
Fiyat sınıf orantısı

EKSİLER
Multimedyayı kullanmak biraz zahmetli
Frenler

HT Ekonomi

Alıntı Yaparak Cevapla
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »


forumsinsi.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
ForumSinsi.com hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.