Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Eğitim - Öğretim - Dersler - Genel Bilgiler > Genel Bilgiler > Motorlu Taşıtlar

Yeni Konu Gönder Yanıtla
 
Konu Araçları
250, hakkında, herşey, hyosung

Hyosung Gt 250 R Hakkında Herşey..

Eski 11-29-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Hyosung Gt 250 R Hakkında Herşey..



Hyosung GT250R


deneme - Fotoğraf - Teknik Özellikler







deneme Sonuçları ve Düşünceler

Hot Chilli Red GT250R ile istanbul yolları!

Şimdiye kadar görülen en kaslı ve en yakışıklı 250 ‘lik


altımızda istanbul asfaltı


Kırmızı GT250R Ducati 999 dan farkı yok Görünüş 10 puan Motosikletin boyutlar diger buyuk ccli racingler ile birebir aynı 250cc ufak motordur(boyut olarak) falan sanmayın Sürüş pozisyonu klasik racingler gibi(yorucu) Başlangıc seviyesinde bir motor olduğu için bu posizyon ilk kez motora binenleri alışana kadar zorlayabilir Motoru aldıktan sonra nazar boncuğu şart caddede çok dikkat çekiyor bütün gözler sizde

249 cc lik 8 valfli DOHC V-Twin motorun 29 bg ‘lik gücü boyutlarına göre oldukça iyi bir teknolojinin ürünü


deneme sırasındaki hesaplamalarımız sonucu motor ilk kullanımda yaklaşık 100 kilometrede 45 litre kadar bir yakıt tüketimi sağladı


1 ve 2 vites arası geçişi biraz uzun


ancak bu ayarlanabiliyor


vitesler kullanımı kolay şekilde yerleştirilmiş Motorda çok hafif titreşim var ama normal düzeyde Titreşim ducati monsteri andırıyor Sanırım bu titreşim V tip motorların yapısında var 250cc motor için çok tatmin edici bir egzoz sesi var Motorda en dikkatimi çeken 3000-4000 devire kadar motorda hareketlenme olmaması oldu Gaz verip kalkış yaparken 3000 devire kadar neredeyse tepkisiz kalıyor sonra hareketlenmeye baslıyor Bu ozellik motorun devirlenmesi cok hızlı oldugu icin pek fazla problem oluşturmuyor yuksek devirlere cabuk ulasıyor İki kişi yokuslarda dur kalklarda motoru kaldırmak icin biraz fazla gaz vermelisiniz

Yolda çok kıvrak motorun hafifliği size büyük avantaj sağlıyor Hızlanması gayet iyi ama alt devirlerde gücünü gösteremiyor yüksek devirlerde performansı 250cclik bir motor için tatmin edici

Yan sehpa pek çok motor tipinde alışıldığının aksine sol ayak dayamanın arkasından doğru açılmakta motor üstündeyken yerini bulması ilk başlarda zor oluyor


aşılmak gerekiyor





Yan Sehpa

Süspansiyonlar tatmin edici


özellikle virajlarda kıvraklığı ile bunu bize gösteriyor






Çift 300 mm diskler ön frenlerin performansını oldukça iyi kılması gerekir


diğer kullanıcılardan da bunu duyduk ancak bizim kullandığımız motorun ön frenlerinde hava olduğunu düşünüyoruz


ön fren kavraması geç alıyor GT250R ile fren yapıp durmak istediğimde tam bir şok yaşadım frenleri çok yumuşak motoru durdurmak için freni çok sert sıkmam gerekti Bu olay bana pek mantıklı gelmedi önde çift diski olan bir motor daha rahat durabilmeliydi


Bu konuyu motorun yetkisi servisi ile görüştük servis açıklaması çok ilgiçti

Ön frenler daha yeni olduğu için üzerinde balmumu varmış bu yüzden frenler ilk kullanımda tam tutmayabiliyormuş!!!

Yapılması gereken balataları sıcak su ile iyice yıkayıp balmumunu temizlemek ya da servisin dediğine göre 100km gibi bir sürüş sonucunda balmumu kendiliğinden temizlenecekmiş tabii bu sürede iyi fren yapamayıp kaza yapmamanız gerekli!!!










Ön Çift Disk Fren





Arka Tek Disk Fren

Ayaklıklar 3 yönlü ayarlanabiliyor


bu da sürüş pozisyonunuzu biraz daha rahat kılıyor


Gösterge paneli lüks otomobillerin panel görüntülerinden farksız bir tasarıma sahip ve ışıl ışıl


iki ayrı ayarlanabilir yolculuk zaman hesaplayıcıda dijital gösterge panelinde mevcut





Dijital gösterge paneli

Motor Shinko marka lastiklerle donatılmış


17 inçlik 6 kollu alüminyum jantlar ile lastiklerin görüntüsü tamamlanmış Spor ya da race olarak tanımladığımız büyük cc li motorlara geçiş için ideal bir seçim


en yüksek süratini soruyarsanız eğer yasal sınırları geçecek kadar sürat yapmakta





Shinko Marka Lastikler

V-twin 250cc motor Japonya Hamamatsu ‘da bazı büyük Japon motor firmalarına motor tasarlayan R&D ekibinin eski mühendislerindne oluşan bir ekip tarafından geliştirildi Bundan dolayı bu yeni motor rakiplerine göre daha yeni bir teknolojiye sahip


yeni teknoloji performans özellikleri yeterli düzeyde


DOHC (üstten çift egzantrik) 8 valf motor çift mikuni karbüratör


hava soğutma destekli yağ soğutma sistemi motorun performansını arttıran en büyük etkenlerden


Arka sele gayet rahat


çift kademeli olması bir avantaj sele nubuk parlak olmayan deriden yapılmış kolay çizilebilir Binerken ve inerken dikkatli olunmasıdna fayda var





İki Kademeli Sele

Alıntı Yaparak Cevapla
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »


forumsinsi.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
ForumSinsi.com hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.