![]() |
Hyosung Gt 250 R Hakkında Herşey.. |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Hyosung Gt 250 R Hakkında Herşey..Hyosung GT250R ![]() deneme - Fotoğraf - Teknik Özellikler ![]() deneme Sonuçları ve Düşünceler Hot Chilli Red GT250R ile istanbul yolları! Şimdiye kadar görülen en kaslı ve en yakışıklı 250 ‘lik ![]() altımızda istanbul asfaltı ![]() Kırmızı GT250R Ducati 999 dan farkı yok ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 249 cc lik 8 valfli DOHC V-Twin motorun 29 bg ‘lik gücü boyutlarına göre oldukça iyi bir teknolojinin ürünü ![]() deneme sırasındaki hesaplamalarımız sonucu motor ilk kullanımda yaklaşık 100 kilometrede 4 ![]() ![]() 1 ![]() ![]() ![]() ancak bu ayarlanabiliyor ![]() vitesler kullanımı kolay şekilde yerleştirilmiş ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Yolda çok kıvrak motorun hafifliği size büyük avantaj sağlıyor ![]() ![]() Yan sehpa pek çok motor tipinde alışıldığının aksine sol ayak dayamanın arkasından doğru açılmakta motor üstündeyken yerini bulması ilk başlarda zor oluyor ![]() aşılmak gerekiyor ![]() ![]() Yan Sehpa Süspansiyonlar tatmin edici ![]() özellikle virajlarda kıvraklığı ile bunu bize gösteriyor ![]() ![]() Çift 300 mm diskler ön frenlerin performansını oldukça iyi kılması gerekir ![]() diğer kullanıcılardan da bunu duyduk ancak bizim kullandığımız motorun ön frenlerinde hava olduğunu düşünüyoruz ![]() ön fren kavraması geç alıyor ![]() ![]() ![]() Bu konuyu motorun yetkisi servisi ile görüştük servis açıklaması çok ilgiçti ![]() Ön frenler daha yeni olduğu için üzerinde balmumu varmış bu yüzden frenler ilk kullanımda tam tutmayabiliyormuş!!! Yapılması gereken balataları sıcak su ile iyice yıkayıp balmumunu temizlemek ya da servisin dediğine göre 100km gibi bir sürüş sonucunda balmumu kendiliğinden temizlenecekmiş tabii bu sürede iyi fren yapamayıp kaza yapmamanız gerekli!!! ![]() ![]() Ön Çift Disk Fren ![]() Arka Tek Disk Fren Ayaklıklar 3 yönlü ayarlanabiliyor ![]() bu da sürüş pozisyonunuzu biraz daha rahat kılıyor ![]() Gösterge paneli lüks otomobillerin panel görüntülerinden farksız bir tasarıma sahip ve ışıl ışıl ![]() iki ayrı ayarlanabilir yolculuk zaman hesaplayıcıda dijital gösterge panelinde mevcut ![]() ![]() Dijital gösterge paneli Motor Shinko marka lastiklerle donatılmış ![]() 17 inçlik 6 kollu alüminyum jantlar ile lastiklerin görüntüsü tamamlanmış ![]() ![]() en yüksek süratini soruyarsanız eğer yasal sınırları geçecek kadar sürat yapmakta ![]() ![]() Shinko Marka Lastikler V-twin 250cc motor Japonya Hamamatsu ‘da bazı büyük Japon motor firmalarına motor tasarlayan R&D ekibinin eski mühendislerindne oluşan bir ekip tarafından geliştirildi ![]() ![]() yeni teknoloji performans özellikleri yeterli düzeyde ![]() DOHC (üstten çift egzantrik) 8 valf motor çift mikuni karbüratör ![]() hava soğutma destekli yağ soğutma sistemi motorun performansını arttıran en büyük etkenlerden ![]() Arka sele gayet rahat ![]() çift kademeli olması bir avantaj sele nubuk parlak olmayan deriden yapılmış kolay çizilebilir ![]() ![]() ![]() İki Kademeli Sele |
![]() |
![]() |
|