Christian Gerhaher - Ferne Geliebte |
|
|
#1 |
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Christian Gerhaher - Ferne GeliebteChristian Gerhaher - Ferne Geliebte Schubert, Schumann, Brahms ve Mahler’in eserlerini kendine özgü yorumuyla seslendiren ve birçok ödüle layık görülen Christian Gerhaher’ın “Ferne Geliebte” albümü Sony Music etiketiyle sizlerle buluşuyor! Gerhaher şimdi 10 yıldan sonra ilk kez yayınlayacağı ve farklı bestecilerin şarkılarından oluşan ilk konsept albümüyle karşımızda Bu albüm şüphesiz sanatçının Lied dikografisinin en etkileyici eseri olacak Christian Gerhaher’e bu albümde piyanoda daha önce de birlikte sahne aldığı Gerold Huber eşlik ediyor![]() “Ferne Geliebte” biri Haydn ve Beetwhoven tarafından temsil edilen Viennese Classicism ve de Schönberg ve Berg tarafından temsil edilen iki mükemmel Viyana okulunu bir araya getiriyor Bu iki okulun etkileriyle harmanlanan albümde, yalnızlık ve karşılıksız aşk temaları işleniyor![]() Sanatçının zaman zaman yoğunlaşan eşsiz yorumu, zenginliği ve eşsiz repertuarı ile dinleyiciyi büyüleyici bir yolculuğa çıkarıyor ![]() Beethoven’ın 1816 tarihli "An die ferne Geliebte" eseriyle açılışı yapılan albümde ayrıca kapanış yine Beethoven’a ait olan 1795’ten “Adelaide” eseriyle yapılıyor Albümde ayrıca Haydn, Schoenberg ve Alban Berg eserleri de dikkat çekiyor![]() TRACKLIST Ludwig van Beethoven (1770-1827) An die ferne Geliebte, op 981 Auf dem Hügel sitz ich spähend 2 Wo die Berge so blau3 Leichte Segler in den Höhen4 Diese Wolken in den Höhen5 Es kehret der Maien, es blühet die Au6 Nimm sie hin denn, diese Lieder Arnold Schoenberg (1874-1951) Das Buch der hängenden Gärten, op 157 Unterm schutz von dichten blättergründen8 Hain in diesen paradiesen9 Als neuling trat ich ein in dein gehege10 Da meine lippen reglos sind und brennen11 Saget mir auf welchem pfade12 Jedem werke bin ich fürder tot13 Angst und hoffen wechselnd sich beklemmen14 Wenn ich heut nicht deinen leib berühre15 Streng ist uns das glück und spröde16 Das schöne beet betracht ich mir im harren17 Als wir hinter dem beblümten tore18 Wenn sich bei heiliger ruh in tiefen matten19 Du lehnest wider eine silberweide20 Sprich nicht mehr von dem laub21 Wir bevölkerten die abend-düstern lauben Joseph Haydn (1732-1809) 22 Trost unglücklicher Liebe, Hob XXVIa, Nr 923 Geistliches Lied, Hob XXVIa, Nr 1724 Das Leben ist ein Traum, Hob XXVIa, Nr 21Alban Berg (1885-1935) Fünf Lieder nach Ansichtskartentexten, op 425 Seele, wie bist du schöner, tiefer, nach Schneestürmen26 Sahst du nach dem Gewitterregen den Wald27 Über die Grenzen des All blicktest du sinnend hinaus28 Nichts ist gekommen, nichts wird kommen für meine Seele29 Hier ist Friede Hier weine ich mich aus über allesLudwig van Beethoven 30 Adelaide, op 46 Ürünün Resimleri: ![]() Ürün Özellikleri :
Piyasa Fiyatı - 12 09 201225,22 TL |
|
|
|