![]() |
Christian Gerhaher - Ferne Geliebte
Christian Gerhaher - Ferne Geliebte
Schubert, Schumann, Brahms ve Mahler’in eserlerini kendine özgü yorumuyla seslendiren ve birçok ödüle layık görülen Christian Gerhaher’ın “Ferne Geliebte” albümü Sony Music etiketiyle sizlerle buluşuyor! Gerhaher şimdi 10 yıldan sonra ilk kez yayınlayacağı ve farklı bestecilerin şarkılarından oluşan ilk konsept albümüyle karşımızda. Bu albüm şüphesiz sanatçının Lied dikografisinin en etkileyici eseri olacak. Christian Gerhaher’e bu albümde piyanoda daha önce de birlikte sahne aldığı Gerold Huber eşlik ediyor. “Ferne Geliebte” biri Haydn ve Beetwhoven tarafından temsil edilen Viennese Classicism ve de Schönberg ve Berg tarafından temsil edilen iki mükemmel Viyana okulunu bir araya getiriyor. Bu iki okulun etkileriyle harmanlanan albümde, yalnızlık ve karşılıksız aşk temaları işleniyor. Sanatçının zaman zaman yoğunlaşan eşsiz yorumu, zenginliği ve eşsiz repertuarı ile dinleyiciyi büyüleyici bir yolculuğa çıkarıyor. Beethoven’ın 1816 tarihli "An die ferne Geliebte" eseriyle açılışı yapılan albümde ayrıca kapanış yine Beethoven’a ait olan 1795’ten “Adelaide” eseriyle yapılıyor. Albümde ayrıca Haydn, Schoenberg ve Alban Berg eserleri de dikkat çekiyor. TRACKLIST Ludwig van Beethoven (1770-1827) An die ferne Geliebte, op. 98 1. Auf dem Hügel sitz ich spähend 2. Wo die Berge so blau 3. Leichte Segler in den Höhen 4. Diese Wolken in den Höhen 5. Es kehret der Maien, es blühet die Au 6. Nimm sie hin denn, diese Lieder Arnold Schoenberg (1874-1951) Das Buch der hängenden Gärten, op. 15 7. Unterm schutz von dichten blättergründen 8. Hain in diesen paradiesen 9. Als neuling trat ich ein in dein gehege 10. Da meine lippen reglos sind und brennen 11. Saget mir auf welchem pfade 12. Jedem werke bin ich fürder tot 13. Angst und hoffen wechselnd sich beklemmen 14. Wenn ich heut nicht deinen leib berühre 15. Streng ist uns das glück und spröde 16. Das schöne beet betracht ich mir im harren 17. Als wir hinter dem beblümten tore 18. Wenn sich bei heiliger ruh in tiefen matten 19. Du lehnest wider eine silberweide 20. Sprich nicht mehr von dem laub 21. Wir bevölkerten die abend-düstern lauben Joseph Haydn (1732-1809) 22. Trost unglücklicher Liebe, Hob. XXVIa, Nr. 9 23. Geistliches Lied, Hob. XXVIa, Nr. 17 24. Das Leben ist ein Traum, Hob. XXVIa, Nr. 21 Alban Berg (1885-1935) Fünf Lieder nach Ansichtskartentexten, op. 4 25. Seele, wie bist du schöner, tiefer, nach Schneestürmen 26. Sahst du nach dem Gewitterregen den Wald 27. Über die Grenzen des All blicktest du sinnend hinaus 28. Nichts ist gekommen, nichts wird kommen für meine Seele 29. Hier ist Friede. Hier weine ich mich aus über alles Ludwig van Beethoven 30. Adelaide, op. 46 Ürünün Resimleri: http://frmsinsi.net/images/forumsins...sinsi.net_.jpg Ürün Özellikleri :
Piyasa Fiyatı - 12.09.2012 25,22 TL |