![]() |
Tartışma Metodunun Kusurlu Yönleri |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Tartışma Metodunun Kusurlu YönleriTartışma metodunun kusurlu yönleri Tartışma için herkesin birbirini görebileceği bir oturma düzeni gerekir ![]() ![]() Tartışma, iki ve/veya çok kimsenin herhangi bir konuyu karşılıklı konuşarak, birbirini dinleyerek, eleştirerek, gerektiğinde sorular sorarak incelemesine dayanan bir öğretim yöntemidir ![]() Tartışmanın soru-cevap metodundan farkı, soru-cevap metodunda öğretmen ile öğrenci arasında sınırlı konularda ve kısa süreli bir bilgi aktarımı olurken, tartışmada çok daha geniş katılımla eşit düzeydeki kişilerin belli konuları geniş olarak konuşması söz konusudur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|