![]() |
Wat İs Geloof? |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Wat İs Geloof?Wat is geloof? Hakkında Wat is geloof? Wat is geloof? Geloof, om te glo dat die gerapporteerde basis, en ses gerapporteer deur ta'âlâ Allahu, Allahu Hadrat Muhammad gebring deur ta'âlâ glo al die gebooie en verbied, en glo dat die taal is om te sê ![]() Credo is soos volg: Billah en melaiketihi en kütübihi en rüsülihi credo vel vel yevmil skuur en bilkaderi hayrihi en şerrihi minallahi ta'âlâ ba'sü geregtig ba'del mevti ![]() ![]() [Dit is, God, engele, gestuur boeke, Sy Boodskappers, die laaste dag, die lot, goed en kwaad is van Allah, glo in die opstanding na die dood ![]() ![]() Iman, soos die profeet van die godsdiens, denke, ondervinding en filosofie, ongeag of om nie te sertifiseer of om te aanvaar dat, en wil, is glo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() In aanmerking dat 'n persoon wat nie glo in aanraking, (vandag in die wetenskap, verduidelik dat onsigbare strale byvoorbeeld ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ons Meester van die profeet, berig die volgende verse verduidelik die geloof van gelowiges was soos volg beskryf: (Wie glo in Allah en sy boeke, Sy profete, die laaste dag, [dws die opstanding, die hemel, die hel, in ag neem, Mizana], die lot, goed en kwaad is van Allah, tot die dood, na sy dood en opstanding is om te glo ![]() ![]() Heilige Karim buyuruluyor mealen gesê: (Die ware vroomheid in Allah en in die Hiernamaals, in sy boeke, Sy boodskappers ![]() (Hulle is in die geheim [aan Allah, die engele, die Dag van die opstanding, die hemel, die hel het nie selfs al is] wat hulle glo ![]() (Hulle is af vir julle, ek glo die vorige boeke en in die Hiernamaals ![]() Hierdie drie verse, Allah en in die Hiernamaals, engele, boeke, profete, is en gerapporteer om te glo in die geheim ![]() (Allah weet wat hulle gedoen het en wat hulle wil ![]() (Daar is geen dood, is niemand nie verbind is aan die toestemming van Allah ![]() (Wie waardeer die tyd van die dood, maar God ![]() Hierdie drie verse, is deur God waardering te verklaar, is om te glo in noodlot ![]() ('N guns om hulle te raak, "Dit is van Allah," sê hulle, kom aan die begin van die kwaad, "Dit is as gevolg van jou," sê hulle "Ashtray min indillah" [almal van Allah] ook' n vriendelike woord aan hulle wat nie verstaan wat aangaan ![]() ![]() In hierdie vers, geen verslae dat die bose god ![]() (Mohammed [profeet], die laaste van sy boodskappers van Allah en sy boodskapper ![]() In hierdie vers, die boodskapper van Allah berig dat die profeet ![]() Amentü'nün sin Glo in God: Allahu ta'âlâ teenwoordigheid, eenheid, nie van hom, maar Allah, alles geskape het uit niks, van wat nie op die hart glo in kreatiewe, is om te aanvaar ![]() ![]() (Let glo in Allah en Sy boodskapper, die Ummi profeet!) [Purgatory 158] Glo in engele Lig liggame in die engele ![]() ![]() ![]() (Die ware vroomheid in Allah en in die Hiernamaals, in sy boeke, Sy boodskappers ![]() Boeke om te glo: Psalms, die Torah, die Bybel, die Koran en ander boeke gestuur deur Allahu ta'âlâ, het hulle almal moet glo wat jy verdien ![]() ![]() ![]() (Hulle is af na jou [die Koran Kerime], ek glo die vorige afgelaai boeke ![]() Glo in die profete: Allahu al die Profete is gekies deur ta'âlâ, lojale, opregte, en erken dat hulle onskuldig is van die sonde is om te sertifiseer ![]() ![]() ![]() ![]() (Al die profete wat glo en die onderskeid tussen enige van God sal hulle beloon ![]() Ongeluk en glo in lot: Allahu ta'âlâ onbeduidende mense wat sal, volgens die wil van die mense van hierdie beskeie en hulle doen alles wat hulle verkies om te glo in Allahu ta'âlâ is geskep ![]() ![]() (In plaas van Allah se bevel moet die toekoms, was 'n lot geskryf ![]() Glo in die Hiernamaals Opstanding mense kopunca, sal terugkeer na die lewe, nadat die rekeninge en mizandan, Moslems in die hemel, ongelowiges sal gaan na die hel en die ewige kalacaklarına daar om te glo, te aanvaar en soos dit is ![]() (Hulle [Moslems], hulle glo in die laaste dag ![]() Getuie-Ek glo dat die woord moet wees soos volg: Ek getuig dat ek, as ek weet, en verklaar dat ons gesien het, daar is geen god behalwe Allah ![]() ![]() (Mohammed [profeet], die laaste van sy boodskappers van Allah en sy boodskapper ![]() (Diegene wat glo in Allah en sy profeet, en die beloning nur ![]() |
![]() |
![]() |
|