Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Forum İslam > İslami Genel Konular

Yeni Konu Gönder Yanıtla

Konu Araçları
abû, bakr, dood, hazrat, van

Dood Van Hazrat Abu Bakr

Eski 10-11-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi

Dood Van Hazrat Abu Bakr

Dood van Hazrat Abu Bakr
Hakkında Dood van Hazrat Abu Bakr

Dood van Hazrat Abu Bakr

Hazrat Abu Bakr, was bereid om te sterf, Hazrat A'ishah (RA) het gekom en lees die volgende gedig: "Ek sweer by jou lewe, is die siel vasgevang in die bors veroorsaak deur vernouing van die persoon om welvaart te herstel '

Oor hierdie, Hazrat Abu Bekir af sy gesig het hy gesê: Dit is nie, soos volg:

Dat die dood was werklik dronk (O man) dat jy wat julle gebruik om te ontsnap

(Kaf/19)

Waas my, ek was en die twee rok, omdat die lewende dooies is meer as 'n persoon moet' n nuwe rok

Hazrat A'ishah (RA), Hazrat Abu Bakr se dood onmiddellik die volgende gedig te lees: sy gesig was wit hy sou gevra word ter wille van reën hierdie jaar vir weeskinders, weduwees was 'n toevlugsoord vir vroue

Dan Hazrat Abu Bakr (RA) het gesê: "Dit is prysenswaardig is, kan nie en is waardig is van die profeet Hazrat '

Hazrat Abu Bakr het gesê voor die aanvang van die Ashab-I Rent:

- Moet çağırmıyalım 'n dokter sal jou ondersoek?

- Die dokter kyk na my en 'ek wou ek doen "! gesê

Selman-i Faris (RA) ten einde die profeet te besoek het voor die Abu Bakr en gesê: "O Abu Bakr, raad ons vleis"

Daarna het hy gesê: 'God sal die wêreld vir jou oop Weet nie wat die oggend gebed wat nodig is om die noodsaaklikheid maak' n ander een van Hom 'n man van God het verduister te neem

In hierdie verband, selfs al is jy verduister belediging vir God is dat die vuur jou te haal! "

Hazrat Abu Bakr (RA) siekte in die swaar las haak, in plaas van mense wat wou 'n kalief Omar Kalief te verlaat as wat hy was ook op hierdie, het hy gesê:

- Ons Here op ons sterk en soliede Ek wonder watter antwoord jy gekies het om iemand te gee?

- Sy dienaars lewe uit per hayırlılarını sê!

Toe het die profeet 'n kennisgewing gestuur Wanneer dit Hz Omar Omar het gesê:

Weet dat Allah het die reg om 'n dag en snags het Hy aanvaar nie die reg van God het die reg op' n nag in die dag nie dit nie aanvaar nie, tensy EDA die dag van die opstanding Allah sal nie aanvaar nie nafileyi makers van swaar skale Gestel, maar hulle is onderhewig aan die regte en regte in die wêreld in hul eie reg wat swaarder weeg as enige ander ötürüdür reg tot 'n verhoor self is nie iets om swaar op die dag van die opstanding skale mizanları lig nuwelinge, maar hulle is onderhewig aan leuens en bedrog aan die lig gekom, want hulle het' n effense

Natuurlik 'n balans is nie iets anders as bygeloof in die pan sal' n effense

Allah, die mooiste dade onder die mense van die paradys het gesê hulle het aan gebreke in hierdie verband, kyk na een van die "wat het ek het hulle af aan die orde van hierdie Amam Yim! der

Seker onder die mense van die hel is die mees bose dade noem İşlemiş voorgee een van die maniere om uit te wees van hierdie uitgawe in die gesigte van dade "van hierdie mense wat ek sê die top

Glo dat God se genade en God se genade sou straf, en straf kaçsın zikretmiş vers, met sy hand wil homself in gevaar te stel, anders as Allah, jy wil daardie reg! As jy bring niks aan die dood eerder as om na hierdie nasihatimi cute nasihatimi nie luister na jou as jy nie reeds hoe jy sal sterf as die dood is nie iets wat mense sal seker haat jou kan weerstaan hom!

Gesê b Müseyyeb sê: Hazrat Abu Bakr (RA) is gereed om te sterf, ashabdan sommige mense het gekom en vir hom gesê: "O Profeet Kalief! Ons is in die situasie wat ons sien in azıklandır ons '

Daarop Abu Bakr het gesê:

- Wie het die volgende woorde gesê en dan sterf, en sy gees van God maak dit duidelik op die horison!

- Wat is duidelik horison?

- Daar is 'n vierkant in die voorkant van die Troon tuine, riviere, bome moet elke dag aangesig daar, genade neem op haar siel in hierdie plek God wat jou vertel hulle die volgende belofte:

O God! Nadat jy hulle geskape, hoewel nie noodwendig mahlukâta hulle verdeel in twee groepe vir 'n groep seën,' n seën vir my by die groep die cehenem hare nodig het, maak vir die hel!

O God! Seker jy, Creature, het hulle geskei voordat hulle: Wie is die afdeling het 'n afdeling, kalm, wie hy sê: Wie is die perverse, wie se sondes gemaak inskiklik vir die maak van my stil!

O God! Daarom, jy het geweet wat om te doen voordat jy jou kennis van elke siel daar is geen hulp van die een wat gehoorsaam aan my vermaak!

O God! Jy is nie gemagtig my nie een om te vra om verskoning vir dit uit te druk, jy het my nader aan die middel waardeur die hare!

O God! Jy het die bewegings van die dienaars om te waardeer niks doen nie skuif nie, tensy jy laat my hare te skuif vroomheid!

O God! Jy het goed en kwaad wat hulle geskep het vir elk van die twee dele wat my ihsanlar haar hare is goed!

O God! Jy is die hemel en die hel halkettin wat hulle vir elk van die kwalifiserende inwoners van die paradys geskape het, in my hare!

O God! Verdraaiing van die wil van 'n mense wat jy gedoen het aan haar borste verklein hul geloof in my borskas uit te brei, geloof versier in my hart!

O God! Hulle werk het jy meet die resultate van die self-vasgebind my na 'n wonderlike lewe na die dood laat leef! Sy naby aan die my!

O God! Iemand anders wat jy vertrou en hoop dat al die oggende en akşamlarsa güvencim en ek hoop jy is gemors! Oriëntasie te draai van sonde en die aanbidding van God se krag, maar ek was YLE!

Dan, Hazrat Abu Bakr (RA) het gesê: "Al is dit 'n sê gehad het in die Boek van Allah"

Alıntı Yaparak Cevapla

Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »

forumsinsi.com