![]() |
Wat İs Geloof? |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Wat İs Geloof?Wat is geloof? Hakkında Wat is geloof? Wat is geloof? Geloof, om te geloven dat de gerapporteerde basis, en zes gemeld door de Verhevene Allahu, Allahu Hazrat Mohammed ingesteld door de Verhevene geloven al de geboden en verboden, en gelooft dat de taal is te zeggen ![]() Credo is als volgt: Billah en melaiketihi en kütübihi en rüsülihi credo vel vel yevmil schuur en bilkaderi hayrihi en şerrihi minallahi Verhevene ba'sü recht ba'del mevti ![]() ![]() [Dat is, God, engelen, stuurde boeken, Zijn boodschappers, de Laatste Dag, het lot, goed en kwaad is van Allah, geloven in de opstanding na de dood ![]() ![]() Iman, als de profeet van de religie, de geest, ervaring en filosofie, ongeacht of niet te certificeren of te aanvaarden dat, en dergelijke, is geloven ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Rekening mee dat een persoon die niet geloven in aanraking, (tegenwoordig in de wetenschap, legt uit dat onzichtbare stralen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Onze Meester de Profeet, meldde de volgende verzen uit te leggen het geloof van de gelovigen werd als volgt omschreven: (Wie gelooft in Allah, Zijn boeken, Zijn profeten, de Laatste Dag, [de opstanding, hemel, hel dat wil zeggen, rekening te houden met Mizana], het lot, goed en kwaad is van Allah, tot de dood, na zijn dood en verrijzenis is geloven ![]() ![]() Heilige karim buyuruluyor mealen zei: (De echte vroomheid in Allah en het Hiernamaals, in Zijn boeken, Zijn boodschappers ![]() (Ze zijn in het verborgene [aan Allah, de engelen, de Dag des Oordeels, de hemel, de hel niet te zien, hoewel] ze geloven ![]() (Ze zijn naar je, ik geloof dat de vorige boeken en in het Hiernamaals ![]() Deze drie verzen, Allah en het Hiernamaals, engelen, boeken, profeten, en wordt gemeld aan geloven in het ongeziene ![]() (Allah weet wat ze deden en wat ze wil ![]() (Er is geen dood, niemand niet aangesloten op de toestemming van Allah ![]() (Wie waarderen het tijdstip van de dood, maar God ![]() Deze drie verzen, is door God te verklaren waardering, is om te geloven in het lot ![]() (Een gunst hen aan te raken, "Dit is van Allah", zeggen ze, komt aan het begin van het kwaad, "Dit is omwille van u," zeggen ze ![]() ![]() In dit vers, geen meldingen dat de slechte god ![]() (Mohammed [Profeet], de laatste van Zijn boodschappers van Allah en Zijn boodschapper ![]() In dit vers, de Boodschapper van Allah gemeld dat de profeet ![]() Amentü'nün zin Geloof in God: Allahu ta'ala aanwezigheid, eenheid, niet van hem, maar Allah schiep alles uit het niets, van wat niet in zijn hart gelooft in creatieve, is te aanvaarden ![]() ![]() (Gelieve geloven in Allah en Zijn boodschapper, de profeet Ummi!) [Vagevuur 158] Geloof in engelen: Lichtgevende organen in de engelen ![]() ![]() ![]() (De echte vroomheid in Allah en het Hiernamaals, in Zijn boeken, Zijn boodschappers ![]() Boeken om te geloven: Psalmen, de Thora, de Bijbel, de Koran en andere boeken die door Allahu Ta'ala, ze allemaal moeten geloven dat u verdient ![]() ![]() ![]() (Ze zijn aan jou [de Koran Kerime], ik geloof dat de vorige gedownload boeken ![]() Geloof in de profeten: Allahu alle profeten werden gekozen door de Verhevene, loyaal, eerlijk en geven toe dat ze onschuldig zijn van de zonde wordt verklaard ![]() ![]() ![]() ![]() (Alle profeten, die geloven en onderscheid te maken tussen een van God zal hun beloning ![]() Ongeval en geloof in het lot: Allahu ta'ala onbelangrijke mensen die, volgens de wil van het volk van deze bescheiden en ze doen alles wat ze ervoor gekozen om te geloven in Allahu Ta'ala is gemaakt ![]() ![]() (In plaats van Allah's gebod moet de toekomst, was een lot geschreven ![]() In het Hiernamaals geloven: Opstanding mensen kopunca, zou terugkeren naar het leven, nadat de rekeningen en mizandan, moslims in de hemel, ongelovigen gaan naar de hel en eeuwige kalacaklarına er om te geloven, te aanvaarden en het is als ![]() (Ze [moslims], zij geloven in de Laatste Dag ![]() Getuige-Ik geloof dat het woord moet worden als volgt: Ik getuig dat ik, als ik weet, en verklaren dat wij hebben gezien, er is geen god dan Allah ![]() ![]() (Mohammed [Profeet], de laatste van Zijn boodschappers van Allah en Zijn boodschapper ![]() (Degenen die geloven in Allah en Zijn Profeet, en de beloning heeft Nur ![]() |
![]() |
![]() |
|