Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Forum İslam > İslami Genel Konular

Yeni Konu Gönder Yanıtla

Konu Araçları
abû, bakr, day, udarbejdelse

Hz. Abu Bakr For Udarbejdelse Day

Eski 10-11-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi

Hz. Abu Bakr For Udarbejdelse Day

Hz Abu Bakr for udarbejdelse Day
Hakkında Hz Abu Bakr for udarbejdelse Day

Hz Abu Bakr for udarbejdelse Day

- Pr Aisha forklarer: Hz Profeten plejede at komme til os enten morgen eller aften Imidlertid gav den dag Gud ham tilladelse til at emigrere, en hel time af middag kom til os Han aldrig ville aldrig have tid Min far så ham

"Hz Profeten ville aldrig have på dette tidspunkt Der er da en væsentlig årsag, "sagde han Hz Indgået profeten, min far rejste sig fra sin plads gav ham placering Jeg var med min far og min søster Asma Hz Far til profeten

"De går ud," sagde han Min far

"O Allahs Sendebud, de er mine døtre Min mor for at få min far til at ofre til dig Jeg spekulerer på, hvad der dette job? "Han spurgte Hz Profet

"Han emigrerede til mig og tillod mig at dukke op fra Mekka," sagde han Min far

"O Allah's Apostel! Jeg ønsker at være venner, "sagde han Hz Profet

"Jeg kom her for at tage væk med dig," sagde han Han har aldrig set dig græde glæde indtil den dag en person Den dag min far græd af glæde og hüngür hüngür

"O Allah's Apostel, de to følgende kamelen forberedt på det," sagde han Derefter at vejlede dem, Bani Buil b Abdullah ibn Bakr-stammen Erkad'ı lejet B mor dette, Bani Sehm Amr kabilesindendi og han müşrikti endnu Blev leveret til ham, indtil den dag de vil flytte til at se på kamelerne [1]

- Pr Aisha sagde: Min far

"O Allahs Sendebud, tag mig med det," sagde han Hz Profet

"Ja, jeg vil tage med dig også," sagde han Min far

"Jeg har to fortsætter min For seks måneder i denne branche siden jeg startede fodre dem Få nogen til dig, "sagde han Hz Profet

"Jeg køber kun det," sagde han Købte en af kamelen Derefter ud gik de til hulen exit [2]

- Asma sagde: Hz Mekka, kom Profeten til os to gange om dagen Men middagstid kom og jeg var en hel dag med emigration

"O min fader! Look, Hz Kommer fra profeten, "sagde jeg Min far

"Min mor for at få min far til at ofre profeten Getirten ham her på denne tid er helt sikkert en vigtig, "sagde han Hz Far til profeten

"Du ved, Gud gav mig tilladelse til at forlade Mekka?" Sagde han Min far

"O Allah's Apostel! Vil jeg være venner? "Han spurgte Profeten Profet

"Ja, vil du blive!" Sagde han Min far

"Jeg har to fortsætter min Da fodre dem eller noget, venter på denne dag Få en af dem, "sagde han Hz Profet

"Du får kun penge," sagde han Min far

"Min mor ofrede min far komme til dig, du ønsker at tage de penge," sagde han De har udarbejdet en tabel over bestemmelse Så jeg papirkurven min ryg bælte, han hooked op et stykke af bordet De gik bjerg grotte, holdt de op og Sevres Min far ankom til hulen, før profeten ind i hulen, hvert hul ved at sætte en finger for at skade profeten var der en check på insekter Quraysh og profeten Abu Bakr også i gang med at lede efter dem for deres tabte Awards bringer profeten vaadettiler hundred kameler To bjerge af Mekka begyndte at kigge efter Hvor de kom til det bjerg af Sevres Abu Bakr, der peger på en person, der står overfor hulen

"O Allah's Apostel! Denne person ser på her, "sagde han Hz Profet

"Nej, vingerne af engle skjule os," sagde Denne gang begyndte der at tisse mens de stod i lyset af hulen Hz Profet

"Hvis du så os ikke gøre det," sagde han Således havde de tre dage i hulen Amir b Füheyre vores får bringe dem, der bor hos dem om natten, med græs var der hyrder i morgen Aftenen gik sammen med dem Men den langsommelige får aftenen, når min far tog profeten Zannederlerdi at hyrderne, og han er med dem Min bror Abdullah i Mekka i løbet af dagen gå rundt, indsamling nyheder Kom til hulen kollapsede i mørket, at give dem nyheder Efter at have forladt dem i mørket, var i Mekka om morgenen

Alıntı Yaparak Cevapla

Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »

forumsinsi.com