![]() |
İç Özgüven - Dış Özgüven |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() İç Özgüven - Dış ÖzgüvenİÇ ÖZGÜVEN
Kendini seven çocuklar hem duygusal hem fiziksel gereksinimlerine değer verirler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() B- KENDİNİ TANIMA Kendini tanıyan çocuklar güçlü ve zayıf yönlerinin farkındadırlar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() C- KENDİNE AÇIK HEDEFLER KOYMA Kendilerine başarabilecekleri hedefler belirlerler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() D- POZİTİF DÜŞÜNME Pozitif düşünen çocukların iyi deneyimler yaşama ve bunlardan iyi sonuçlar elde etme konusunda umutları vardır ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() DIŞ ÖZGÜVEN
İletişim konusunda beceriler kazanmış olan bir çocuk başkalarını anlayışla, sakin ve dikkatle dinleyebilir ![]() ![]() ![]() ![]() B- KENDİNİ İYİ İFADE EDEBİLME Kendini iyi ifade edebilen çocuklar, dolaysız yoldan ve açıkça gereksinimlerini söylerler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() C- DUYGULARINI KONTROL EDEBİLME Duyguları ile başa çıkabilen çocuklar duygularının esiri olmazlar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|