|
![]() ![]() |
|
Konu Araçları |
imaj, incelikleri, olumlu, telefonda, yaratmanın |
![]() |
Telefonda Olumlu İmaj Yaratmanın İncelikleri |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Telefonda Olumlu İmaj Yaratmanın İncelikleriTelefonda Olumlu İmaj Yaratmanın İncelikleri İşyerlerindeki telefon trafiğinde yapılan en büyük hata, arayanları dinlemeden 3 hatta 4-5 kişiye art arda bağlamak ![]() ![]() ![]() ?Cemal Bey'le görüşebilir miyim?' sorusuna ?Maalesef efendim ![]() ![]() ![]() Olumlu bir imaj için, telefon konuşmalarında ?Hayır', ?Olmaz' gibi olumsuz sözlerden kaçınıp, ?Elbette ![]() ![]() ![]() ![]() * Telefon açıldığında ?günaydın, iyi günler' gibi ifadelerle karşı tarafı selamlayın ![]() ![]() * Gülümseyerek konuşun ![]() ![]() * Enerji belirtisi olarak telefona en geç 3 zil sesi süresi içinde cevap verilmeli ![]() * Telefon konuşmasını arayan kişinin bitirmesini beklemeli ![]() Telefon görüşmelerinde yapılmaması gerekenler ise şöyle: * Arayanın ihtiyacını tam anlamadan 3 hatta 4-5 kişiye art arda bağlamak ![]() * Sözü uzatmak, parantez içinde parantez açmak ![]() * İsim vermemek, ne için aradığını söylememek ![]() * Telefonda ?Hayır', ?Olmaz' gibi sözler söylemek ![]() ![]() VEYSEL KEBİROĞLU |
![]() |
![]() |
|