![]() |
Global Sounds - Music From Brasıl |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Global Sounds - Music From BrasılGlobal Sounds - Music From Brasıl CD 1: Anna Maria Braga Liga Pro Mlu Lelular Medley: Banba Dos Marajas / Abre Alas / O Feu Cabelo Nao Nega / Pega Papaz / Cowboy Fora Da Lei / Pierrot Apaixonado / A Jardineira / Bla Bla Bla Eu Te Amo / Volta For Cima Madley: (Banda Dos Marajas) Mame E Quero / Alla - la - O / Fuscao Preto / Pro De Cabela - Morena / Morena / Eu Brinco / Saca Rolha / Pega Papaz / Thundercats / Festas Do Estica E Puxa Madley: Corda No Pascoco / Potota Do Cosme / justica Social / Conselho De Vizinho / Ta - Hi / Abeleria Do Zeze / Meu Mel / Solidao / Melo Do Marinheiro / Turma Do Funil Madley: Bandeira Branca / Mascara Negra / Pastorinas / Doce De Coco / Pinga Ne Him / Julieta / Lambada / Chuvo Suor E Cerveja / Lambada Do Piripiri / Venha Dancer / O Escandola / Esta Chegando A Hora CD 2: O Teu Chamego - Crupo Raca De Samba (Soares / Correa / Curvelo) Ex Amor - Grupo So Sabor (Da Vila) Estou Bem - Daniela (Carlos / Calvalho) Os Amantes - Maria Da Paz (Ayrao / Conceicao César) La Vern O Negao - Wanderley (Zelao) Dor De Amor - Banda Quoro Puro (Roberto / Augusto) Tristeza - Grupo So Sabor (Lobo / Tristeza) Se Nao For Por Amor - Maria Da Paz (De Paula) Mariana Parte Minha - Wanderley (Felix / Nogeira) Se Caso Voce Nao Chegasse - Jorge Mello (Rodriques / Martins) Dona Dos Meus Passos / Marcelo Rick (Ayres / Maro) Quem Tem Cranho Me Leva - Ge Manhosa (Geovana) Isso E Fundo De Quintal - Grupo Coisa De Familia (Mauricio Brandao) Meus Tempos De Crianca - Grup Corsa De Familia (Alves) Ürünün Resimleri: ![]() Ürün Özellikleri :
Piyasa Fiyatı - 12 ![]() ![]() 14,40 TL |
![]() |
![]() |
|