![]() |
Türkiye'de Magazin Basını |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Türkiye'de Magazin BasınıTürkiye'de Magazin Basını [*] Medya sektöründe yaşanılan mülkiyet yoğunlaşması; ticarileşme, tekelleşme ve magazinleşme olgusunun yaygınlaşmasına neden olmuştur ![]() ![]() Erdal Dağtaş’a göre Türkiye’de yeni sağ politikaların bir yansıması olarak ticarileşme ve tekelleşme eğilimleri medyanın etki alanını genişletmiştir ![]() ![]() ![]() Bu kitapta, Türkiye’deki magazin basını ve habercilik anlayışı, gazetelerin magazin eklerinin sektör ve metin analizinden yola çıkılarak değerlendirilmiştir ![]() Özellikle reklam unsuru ve medya sahipliğinin kar maksimizasyonunu ön planda tutma gayretleri, bir yandan magazin ağırlıklı popüler yayıncılık anlayışına hız verirken, diğer yandan da medyaya olan güvenilirliğin sorgulanmasına neden olmuştur ![]() Yazar, bu çalışmanın profesyonel gazetecilik pratikleri ve meslek ilkelerini etik açıdan tartışmaya açmanın ve medyayı toplumsal sorumluluk, kamu yararı vb ![]() ![]() Ürünün Resimleri: ![]() Piyasa Fiyatı - 09 ![]() ![]() 11,45 TL |
![]() |
![]() |
|