Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Bilgisayar,Teknoloji & İnternet Dünyası > Yazılım & Donanım

Yeni Konu Gönder Yanıtla
 
Konu Araçları
belgenize, dosyalarını, koymak, office, şifre, şifrelemek

Office Belgenize Şifre Koymak - Office Dosyalarını Şifrelemek

Eski 09-09-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Office Belgenize Şifre Koymak - Office Dosyalarını Şifrelemek



Office Belgenize Şifre Koymak - Office Dosyalarını Şifrelemek
Office Belgenize Şifre Koymak - Office Dosyalarını Şifrelemek
Başkalarının okumasını ve görmesini istemediğiniz belgelerinize Office'te şifreler atayabilirsiniz Bunu yapmak ise çok kolaydır

Bir Word belgesi açın Araçlar > Seçenekler menüsüne gidin Güvenlik sekmesini tıklayın Karşınıza aşağıdaki pencere gelecektir

Açmak için parola oluşturma

İşaretle belirttiğim "Açma parolası" kutusuna bir parola girin

"Değiştirme parolası" kutusuna bir parola yazın

Alıntı Yaparak Cevapla
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »


forumsinsi.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
ForumSinsi.com hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.