![]() |
Can Bonomo Eurovision Şarkısı Türkçe Sözü |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Can Bonomo Eurovision Şarkısı Türkçe Sözücan bonomo eurovision şarkısı türkçe sözleri Oh, hey, hey! Ooo, hey, hey! Baby love me back today Bebeğim, bugün sen de beni sev ![]() Never ever sink my ship Batırıp gemilerimi and sail away Yelken açma uzaklara, Oh, oh, ah! Oo, oo, aa! Baby don't shut me down Bebeğim, beni geri çevirme ![]() Give me all the love I need Sen bana bütün aşkını ver, And I'll be gone Ben giderim uzaklara ![]() I'm a lonely sailor Ben yalnız bir denizciyim ![]() Drinking the night away İçerek geçer gecelerim ![]() My ship is made from hope Gemim umuttandır benim ![]() She's searching for your bay Arar durur senin denizlerini ![]() NAKARAT Hop on to my ship baby Hadi sen de atla gemime ![]() I'll make you fly Ayaklarını yerden keseyim ![]() You love me and you know that baby Sen de beni seviyorsun bebeğim, Don't you lie Bana yalan söyleme ![]() Love me like I love you and say Na na na ![]() ![]() ![]() Sen de beni, Seni sevdiğim kadar sev Ve söyle: "NA NA NA" Oh, oh, oh! Oo, oo, oo! We need a bit of Rock'n Roll Biraz Rock n' Roll'a ihtiyacımız var ![]() Baby don't you crush my soul Ruhumu ezme bebeğim ![]() And make me fall Ve beni düşürme ![]() Oh, hey, hey! Ooo, hey, hey! Baby love me back today Bebeğim, bugün sen de beni sev ![]() Never ever sink my ship Batırıp gemilerimi And sail away Yelken açma uzaklara ![]() NAKARAT Hop on to my ship baby Hadi sen de atla gemime ![]() I'll make you fly Ayaklarını yerden keseyim ![]() You love me and you know that baby Sen de beni seviyorsun bebeğim, Don't you lie Bana yalan söyleme ![]() Like me like I like you say Na na na ![]() ![]() ![]() Sen de beni, Seni sevdiğim kadar sev Ve söyle: "NA NA NA" Pirates, high seas, cautions, cannons and potions Korsanlar, açık denizler, tehlikeler, toplar ve iksirler A sailor's passion can always conquer the oceans Bir denizcinin tutkusu okyanusları fetheder ![]() Sing with me my children Benimle söyleyin çocuklarım! Nan nay, nan nan nan nay nan nan nan nay ![]() ![]() ![]() Nanananana ![]() |
![]() |
![]() |
|