![]() |
BRİSA Hedef Büyüttü |
![]() |
![]() |
#1 |
hayko26
|
![]() BRİSA Hedef BüyüttüBRİSA hedef büyüttü BRİSA Genel Müdürü Bülent Savaş, Türkiye'de pazar lideri olduklarını belirterek, “Türkiye'de her üç lastikten birini biz satıyoruz ![]() ![]() Sabancı Holding ve Bridgestone iş ortaklığının ürünü olan BRİSA'nın 20 ![]() ![]() Bülent Savaş şu bilgileri verdi: “350 bin metrekaresi kapalı olmak üzere 900 bin metrekarelik alan ile dünyanın tek çatı altındaki en büyük lastik fabrikasına sahibiz ![]() ![]() ![]() Savaş, Brisa'nın Lassa ve Bridgestone markalarıyla istikrarlı büyümesine devam edeceğini ve gelecekte de pazar liderliğini sürdüreceğini kaydetti ![]() Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı, Bridgestone ve Sabancı ortaklığının, 1988 yılında gerçekleştiğini hatırlatarak, “Zaman içinde geriye dönüp baktığımızda ortağımızla olan uyumlu çalışmalarımız ve birlikte altına imza attığımız başarılarımızın, her iki taraf için de bu kararın doğruluğunun en büyük göstergesi olduğuna inanıyorum ![]() ![]() “YENİ KRİZ YÖNETİM ANLAYIŞI OLUŞTURUYORUZ" Küresel mali krizin Bridgestone Corporation'a olan etkisini değerlendiren Bridgestone Corporation Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Shoshi Arakawa, “Dünyada etkilerini gösteren ekonomik krizin Brisa açısından da daha etkin yönetilebilmesi için, mevcut yönetim yapısı içerisinde kalmak kaydıyla, yeni bir kriz yönetimi anlayışı oluşturup, süreç yönetimlerini gözden geçiriyoruz” dedi ![]() Türkiye'de önemli ekonomik gelişmeler olduğunu belirten Arakawa, “Avrupa ülkeleri ile olan ekonomik bağlantıları, Türkiye'yi stratejik anlamda oldukça önemli bir pazar haline getirmektedir” dedi ![]()
__________________
Hakan Guven®
|
![]() |
![]() |
|