|
|
Konu Araçları |
eğitim, fakültesi, marmara, teknik, üniversitesi |
Marmara Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi |
08-21-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Marmara Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi120pxMÜTEF logosu Marmara Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Marmara Üniversitesi rektörlüğüne bağlı olarak Rektör bir üniversitenin akademik ve idari olarak en üst düzey yetkilisidir Latince kökenlidir ve bu dilde `yöneten` anlamına gelir Kelime, Hristiyanlık dininde kilisedeki idarecilerden birinden türetilmiştir Özellikle Anglikan ve Katolik kiliselerinin bazılarında rektörler vardır lisans düzeyinde Lisans (Fransızca: license) ile aşağıdakilerden biri kastedilmiş olabilir: eğitim- öğretim yapılan yükseköğretim kurumu ==Tarihçe== Marmara Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi, 27 Ağustos 1976 tarihinde Milli Eğitim Bakanlığı`na bağlı olarak bugünkü Haydarpaşa Endüstri Meslek Lisesi`nin bulunduğu tesislerde faaliyete başladı 20 Temmuz 1982 tarihinde, 41 sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile Marmara Üniversitesi`ne bağlandı Fakültenin amacı Anadolu Teknik Lisesi, Teknik Lise ve Endüstri Meslek Liselerine öğretmen yetiştirmektir ==Bölümler==Bilgisayar ve Kontrol Öğretmenliği (1 öğretim İngilizce / 2 öğretim Türkçe)Elektrik ÖğretmenliğiElektronik ve Haberleşme Öğretmenliği (1 öğretim İngilizce / 2 öğretim Türkçe)Enerji ÖğretmenliğiHazır Giyim ÖğretmenliğiMatbaa ÖğretmenliğiMekatronik ÖğretmenliğiMetal ÖğretmenliğiOtomotiv ÖğretmenliğiTalaşlı Üretim ÖğretmenliğiTasarım ve Konstrüksiyon ÖğretmenliğiTekstil ÖğretmenliğiTekstil Terbiye Öğretmenliği Linkler[http://wwwtefmarmaraedutr/ Marmara Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Resmî İnternet Sitesi][http://wwwmarteforg/ Marmara Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Öğrenci Platformu] Bu makale, online kullanıcı topluluğu tarafından oluşturulan ve düzenlenen özgür ansiklopedi projesi Wikipedia'nın Türkçe versiyonu Vikipedi'deki Marmara Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi maddesinden kopyalanmıştır Bu makale, GNU Özgür Belgeleme Lisansı ilkeleri kapsamında özgürce kullanılabilir |
|