Sağlık Hizmet Memnuniyet Katsayısı |
|
|
#1 |
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Sağlık Hizmet Memnuniyet Katsayısı(1) Kurumlar, her dönem memnuniyet anketleri uygulama rehberi çerçevesinde standart anket setlerini kullanarak anketleri uygular Uygulanan anketler sonucu (0) ile (1) arasında değişen memnuniyet katsayısı belirlenir![]() (2) Memnuniyet anketleri ilgili dönem içinde uygulanarak en geç dönemin son haftası içinde sonuçlandırılır ![]() (3) Ağız ve diş sağlığı merkezlerinde ağız ve diş sağlığı merkezleri için oluşturulan ayaktan hasta anket seti uygulanır ![]() (4) Memnuniyet katsayısı memnuniyet anketleri uygulama rehberi çerçevesinde hesaplanır ![]() (5) Aynı dönem içerisinde Başkanlık veya Koordinatörlükçe anket yapılması veya yaptırılması halinde öncelikle Başkanlıkça tespit edilen katsayı; Başkanlıkça anket yaptırılmaması halinde ise koordinatörlükçe belirlenen katsayı geçerlidir ![]() |
|
|
|