07-28-2012
|
#1
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Kodak İn Fotoğraf Projesi 6 İlde 374 Çocuğa Ulaştı
* Kodak ın fotoğraf projesi 6 ilde 374 çocuğa ulaştı : Kodak Türkiye, NTVMSNBC ve Milli Eğitim Bakanlığı işbirliğiyle düzenlenen Çocukların Gözünden Türkiye Fotoğrafı projesi kapsamında bugüne kadar 6 ilde 374 çocuğa teorik ve uygulamalı dijital fotoğraf eğitimi verildi Çocuklar, dijital fotoğraf makineleriyle bir hafta boyunca çekim yaparak Türkiye yi görüntülediler Çocukların Gözünden Türkiye Fotoğrafı projesi, ilköğretim çağındaki çocukların, yaşamları, çevreleri ve ülkeleri hakkındaki algılarını fotoğraf diliyle anlatmalarına olanak sağlamayı fotoğraf sanatıyla yakın bir ilişki kurarak görsel ifade yeteneklerini geliştirmeyi ve kişisel gelişimlerine katkıda bulunmayı amaçlıyor Projenin son durağı Van olacak
Kodak Türkiye - NTVMSNBC
Kodak Türkiye, NTVMSNBC ve Milli Eğitim Bakanlığı işbirliğiyle düzenlenen Çocukların Gözünden Türkiye Fotoğrafı projesi, önümüzdeki hafta sonu Diyarbakır da verilecek eğitimlerle devam ediyor Nisan ayında başlayan proje kapsamında bugüne kadar İstanbul, Bursa, Ankara, Trabzon, İzmir ve Adana olmak üzere 6 ilde 374 çocuğa teorik ve uygulamalı dijital fotoğraf eğitimi verildi Çocuklar, profesyonel fotoğrafçı Hüsnü Atasoy dan yarım günlük alan eğitimi aldılar Eğitimlerin ardından, dijital fotoğraf makineleriyle bir hafta boyunca çekim yaparak hem Türkiye yi görüntülediler, hem de fotoğrafçılık üzerine unutulmaz deneyimler kazandılar
Kodak - Çocukların Gözünden Türkiye Fotoğrafı
Çocukların Gözünden Türkiye Fotoğrafı projesi, ilköğretim çağındaki çocukların, yaşamları, çevreleri ve ülkeleri hakkındaki algılarını fotoğraf diliyle anlatmalarına olanak sağlamayı fotoğraf sanatıyla yakın bir ilişki kurarak görsel ifade yeteneklerini geliştirmeyi ve kişisel gelişimlerine katkıda bulunmayı amaçlıyor 3 Haziran da sona erecek projenin son durağı Van olacak
Eastman Kodak Company Hakkında
Kodak, görüntüleme alanında bir dünya lideridir 2006 da 13,3 milyar dolarlık satış yapan şirket, dijital odaklı büyüme stratejisine sahiptir Bu strateji, insanların iş ve özel yaşamlarında anlamlı görüntü ve bilgdaha verimli kullanmalarına yardımcı olmaktadır Tüketiciler, Kodak ın dijital ve geleneksel görüntüleme ürün ve hizmetlerinden faydalanarak her an her yerde fotoğraf çekmekte, basmakta ve paylaşmaktadırlar İşletmeler, Kodak ın baskı öncesi, geleneksel ve dijital baskı ve doküman görüntüleme çözümlerini kullanarak dünyanın her yanında müşterileriyle etkin iletişim kurmaktadır Yaratıcı profesyoneller, öykülerini hareketli ya da durağan görüntülerle anlatmak için Kodak teknolojisine güvenmektedirler
Kaynak: letsgodigital org
|
|
|