07-23-2012
|
#1
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Gayler Kadınları Solladı !
İç çamaşırı üreticisi Yeni İnci'nin Pop-up adıyla popoyu dik gösteren ve 20 TL'den satılan mucize külotlarına Türkiye'de en çok gay'ler rağbet ettiYeni İnci'nin popoyu dik ve kalkık gösteren içi balenli Pop-up külodu 30 bin adet sattı, kadınlar yerine en çok gay'ler satın aldı 20 TL'den satılan ve patentini aldıkları Pop-up külotların büyük ilgi gördüğünü belirten Yeni İnci Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Furkan Atakan, 'En çok satan ürünlerimiz arasında, büyük göğüsleri toparlayıp daha küçük gösteren sutyenler ve göğüs kanseri mağdurları için ürettiğimiz protez sutyenler yer alıyor Pop-up da gösterilen ilgi, bizi 'özellikli' ürün konusunda daha da yaratıcı olmaya sevkediyor Bu tür farklı ürünler geliştirmeye devam edeceğiz' diye konuştu Yıllık 2 5 milyon adetlik üretimleri olduğunu ve bunun yüzde 70'ini iç piyasa verdiklerini, geri kalanını da kendi markaları ile ihraç ettiklerini hatırlatan Atakan, şöyle devam etti: 'Geçtiğimiz hafta Nişantaşı'nda ilk mağazamızı açtık Bütün ürünlerin bir arada bulunduğu bu mağaza bizim için bir prestij mağazası Yaklaşık 200 bin TL'lik bir yatırım yaptık Bu yıl içinde Bakırköy veya Bağdat Caddesi'nde yine böyle bir konsept mağaza daha açacağız 'İç çamaşır outlet'i geliyorGelecek yıl 8 mağaza daha açacaklarını hatırlatan Atakan, bunun için yaklaşık 2 milyon dolarlık bir yatırım öngördüklerini belirtti Gelir düzeyi yüksek semtlerdeki prestij mağazaların yanı sıra Zeytinburnu, Sultançiftliği gibi ilçelerde 'outlet' mağazalar açacaklarını söyleyen Atakan, tüketiciden gelen talep doğrultusunda pijama ve gecelik işine girdiklerini, mayo üretme konusunda da çok büyük talep geldiğini belirtti kaynak:haber3
|
|
|