Reklamda TV Payı: %56 |
|
|
#1 |
|
Şengül Şirin
|
Reklamda TV Payı: %56Reklamda TV payı: %56 Türk reklam pazarı 2010’un ilk yarısında %36 33 büyüyerek 1 milyar 835 milyon liraya ulaştı, yıl sonu tahmini ise 3 6–3 7 milyar lira![]() ![]() İlk 6 ayda en hızlı gelişen (%47) reklam mecrası 1 milyar 20 milyonluk Pazar ile televizyondu, en hızlı büyüme ise internet reklamcılığında (%64) yaşandı Sektörde dağılımı şöyle oldu: Televizyon %55, basın (gazete-dergi) %27, açık hava reklamları %7, internet %7, radyolar %3, sinema %1
__________________
Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz
En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır |
|
|
|