|
![]() ![]() |
|
Konu Araçları |
çözümü, darkness, dawning, necronomicon, oyunun |
![]() |
Necronomicon: The Dawning Of Darkness Oyunun Çözümü |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Necronomicon: The Dawning Of Darkness Oyunun ÇözümüWilliam Stanton'ın Evi - İlk Gidiş Biri kapıyı çalıyor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Yazı masasının yanına gidiyoruz ![]() ![]() ![]() Sonra dış kapıya doğru yollanıyoruz ![]() ![]() ![]() Evden çıkıyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() Pawtuxet - İlk Gidiş Karşıdaki beyaz bir kilise var onun sağ tarafındaki yoldan devam edip sonra sola dönüyoruz ve evlerin arasına giriyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Adama 3 defa soru soruyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edgar Wycherley'nin Evi - İlk Gidiş Kapının sağındaki zili çalıyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() Edgar Wycherley'nin Ailesinin Evi - İlk Gidiş Eve giriyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pawtuxet Kasabası - İkinci Gidiş General Store'a gidiyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() The Providence Gazetesi - İlk Gidiş Masada çalışan gazeteci (Earl Smith) ile konuşuyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pawtuxet Kasabası - Üçüncü Gidiş Aşağıya limanın oraya gidiyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() General Store'a gidip adama 3 defa soru soruyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edgar'ın Evi - İkinci Gidiş Edgar'a “Ne var? Ne yok?” çekiyoruz ![]() ![]() William Stanton'ın Evi - İkinci Gidiş Ofisimize giriyoruz ![]() ![]() ![]() Wycherley'nin Ailesinin Evi - İkinci Gidiş Merdivenlerden yukarı çıkıp Edgar'ın odasına giriyoruz (açılan tek kapı) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edgar'ın Evi - Üçüncü Gidiş Inventory'den anahtarı alıp kapıyı açıyoruz ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Necronomicon: The Dawning Of Darkness Oyunun Çözümü |
![]() |
![]() |
#2 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Necronomicon: The Dawning Of Darkness Oyunun ÇözümüWilliam Stantonın Evi - Üçüncü Gidiş Ofise gidip Dr ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() William Stantonın Evi - Dördüncü Gidiş Aldığımız planı Dr ![]() ![]() ![]() Bungalow - İlk Gidiş Evin dışından sola gidiyoruz, sağ tarafta bir sundurma var oraya girip sağdaki anahtarı alıyoruz ![]() ![]() ![]() Oturma odasındaki resmi inceliyoruz (tırpan tutan adamın altındaki metal işareti unutmuyoruz) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Merdivenlerin yanındaki çamaşır odasına geçiyoruz ![]() ![]() gezegen sembolü (aşağıdaki): Saturn ("h" harfine benziyor) metal sembolü (üst sağdaki): Lead ("#" buna benziyor) melek sembolü (üst soldaki): Cassiel Daha sonra Saturn anahtarını kullanarak kapıyı açıyoruz ![]() Geçit - Birinci Gidiş Duvardaki meşaleleri kibritle yakarak ilerleyin ![]() ![]() Ofis - İkinci Gidiş Sağdaki mumları yakın ![]() ![]() ![]() ![]() CD 2 Ofis - İkinci Gidiş (Devam) Masanın üzerindeki çakmağı alın ![]() ![]() ![]() Kuyular - İlk Gidiş (Burada oyun save edilemiyor) Sağ taraftaki meşaleyi yakın ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ofis - Üçüncü Gidiş Yerdeki sandığı açmak için baltayı kullanın ![]() ![]() ![]() ![]() Geçit - İkinci Gidiş Geçite çıkıyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laboratuar - Birinci Gidiş Laboratuar'ın sonuna ilerliyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Giriş kapısının solunda duvardaki kutunun içindeki şalteri indiriyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() Bize bir sıvının lazım olduğunu söylüyor, alet bunun için ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sıvı yeşile dönmesi lazım, gidip lavabonun oradan şırıngayı alıp sıvımızı şırıngamıza çekiyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lab'ın girişinde sağ tarafta bir çok gözü olan bir dolap var, gözlerin içerisinde bitkiler var ve isimleri üzerlerinde yazıyor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gezegen işareti: Mars (çember ve ucunda ok, erkek işareti) en alttaki bu arada Metal işareti: Iron (kılıç) sağ taraftaki Angel işareti: Samuel sol taraftaki Sonra dolaptan aldığımız Mars anahtarıyla geçidi açıyoruz ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Necronomicon: The Dawning Of Darkness Oyunun Çözümü |
![]() |
![]() |
#3 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Necronomicon: The Dawning Of Darkness Oyunun ÇözümüÖzel Oda - Birinci Gidiş Kapının solundan ilerliyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() İşkence Odası - Birinci Gidiş Mangal kömürlerini yakma kabına bırakıyoruz ![]() ![]() ![]() Böylece yerde pentagram beliriyor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tımarhane - Birinci Gidiş Edgar hakkın rahmetine kavuştuktan sonra cebindeki anahtarı alın ![]() ![]() Edgar Wycherley'nin Evi - Dördüncü Gidiş Holde sağ tarafta duvarın yanındaki komidinin üzerindeki mektupla, gazeteyi alın ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() William Stanton'ın Evi - Beşinci Gidiş Dr ![]() ![]() ![]() Kütüphane - Birinci Gidiş Dümdüz ilerleyin sağ taraftaki ofise girin ![]() ![]() "The moon, gateway to the soul" ![]() ![]() Bulunca gidip Prof ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Şimdi önümüzde dünya haritası var ona zoomluyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bunu da işaretleyince haritamızda yeni bir yer açılıyor "Ancient Ones" oraya gidiyoruz ![]() Ancient Ones Şehri - Birinci Gidiş Inventory'deki prizmanın üzerindeki şekiller burada buna göre şekilleri benzetiyoruz ![]() ![]() ![]() Prizmamızı ortaya takıyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Labirent Yerde bir yuvarlak ve etrafında kabartma işaretler olan daireyi bulana kadar yürüyoruz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sonra haliyle aynı odaya açılıyor bu geçitler ve açılan başka bir odaya geçiyoruz ![]() Duvarlardaki işaretlere dikkat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Üç piramidi boş yerlere koyuyoruz yerleri doğru olmalı sonra labirent mekanizması açılıyor ![]() ![]() ![]() Şimdi sol tarafımızdan başlayarak işaretlere A'dan G'ye harfler atıyoruz ve şu sırayı izliyoruz; BCEDBF-DE-GC-BD-AF-CB-GD-FA-EF-AG Yanlış seçim yaparsanız başa dönmek zorunda kalıyorsunuz (oyunun en zor bulmacası diyebilirim) ![]() Şunu da belirtmek istiyorum oyunun iki sonu var (good ending, bad ending hesabı) kapıyı doğru olarak açmadan önce yanlış yapıp kötü sonu görmeyi unutmayın, hatta bu son iyi sondan daha iyi diyebilirim ![]() |
![]() |
![]() |
|