![]() |
Büyüme Stratejileri Kitabı |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Büyüme Stratejileri KitabıBüyüme Stratejileri Kitabı Kitapta ![]() Belirsizliklerin ve çalkantıların arttığı günümüz iş dünyasında büyümeyi gerçekleştirmek ve sürdürmek ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Birinci bölümde "Dayatmaları Kırarak Hızlı Büyümek" ele alınmıştır Dayatma ![]() ![]() ![]() Dayatma ![]() ![]() ![]() ![]() Kitabın ikinci bölümünde "Hızlı Büyümenin Stratejik Mantığı" ele alınmıştır Neden bazı şirketler gelir ve karlarında hızlı büyüme sağlarken ![]() ![]() ![]() Geleneksel mantık ile değer yaratma mantığı ![]() ![]() ![]() ![]() Kitabın üçüncü bölümünde " Şirket Satın Alma Yoluyla Büyüme" ele alınmıştır Günümüzde birçok şirket elindeki fazla nakdi kullanacak yer bulamamaktadır Şirket yöneticileri sağduyulu davranarak parayı kullanacak yer ararken fazla seçenek ortaya çıkmaktadır Bu konuda yeni bir seçenek okuyuculara sunuluyor Genellikle küçük ve sizin şirketinizle sinerji yaratabilecek bir şirket akla geliyor Ancak bu yeni çalışmaya göre şirketler kendileri ile sinerji yaratmayacak şirketleri alarak da kar edebilir Bunu başaran şirketler örnek gösteriliyor Ancak burada önemli olan husus ![]() Kitabın dördüncü bölümünde ise "Çeşitlendirmek ya da çeşitlendirmemek" konusu yer almıştır Bir şirketin vermesi gereken kararların en zorlarından biri ![]() Çeşitlendirmenin ezbere yapılmaması için ![]() ![]() Kitabın beşinci bölümünde ise "Yaşayan Şirket" konusu yer almıştır Bu makalede ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bunun tersine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kitabın altıncı bölümünde ise " Alışverişi Gerçek Kılmak - GE Capital ![]() Bunu başarmak için ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|