![]() |
Daha İyi Bir Sürücü Olmak - Bölüm 2 |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Daha İyi Bir Sürücü Olmak - Bölüm 2Nasıl daha iyi bir sürücü olunurun 2 ![]() ![]() ![]() ![]() 1 ![]() ![]() ![]() Fren yapma Sürücülük yaparken en çok gözden kaçan unsur fren yapmadır ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Yanlış fren Son saniyeye kadar gaza bastıktan sonra birden iki ayakla çılgınca frene basarak arabanın yavaşlamasını sağlamaktır ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tekerlek dinamikleri ile ilgili olarak söz edilmesi gereken bir konu vardır: Fren yapıldığında ağırlık öne doğru artarken tekerleklerin yer ile temas eden noktalarını ön kısımda arttırıp ön tekerleğin çekim kuvvetini yükseltir ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Yeni arabaların tümünde bulunan ABS fren sistemine sahipseniz fren pedalın titrediğini ya da belirli bir ritimle hareket ettiğini hissedebilirsiniz ![]() ![]() ![]() ![]() Arabanızı yavaşlatmak için vites küçültmeyin ![]() ![]() ![]() ![]() Acemi sürücülerin yaptığı en büyük hata viraja çok hızlı giriş yapıp hızı azaltmaya çok geç başlamalarıdır ![]() ![]() ![]() Öncelikli olarak fren yapmaya ya da hızı arttırmaya başlamak ikisini birbirine karıştırarak hareket etmekten daha iyidir ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|