![]() |
Koşulsuz Kabul |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Koşulsuz KabulKoşulsuz Kabul Etkinliğin Adı: [/b] KOŞULSUZ KABUL Sınıf: [/b] 12 ![]() Yeterlik Alanı: [/b] Kişiler Arası İlişkiler[/b] Kazanım: [/b] İnsanları olduğu gibi kabul eder ![]() Öğrenci Sayısı: [/b] Tüm Sınıf Süre:[/b] 40 Dakika[/b] Ortam:[/b] Sınıf Sınıf Düzeni[/b] Oturma Düzeni Araç-Gereç:[/b] - Kaynak: [/b] MEB-Rehberlik Etkinlikleri,9- 2002) Süreç:[/b] [/b] 1) Tahtaya "İnsanları olduğu gibi kabul etmek" cümlesi yazılır ![]() 2) Öğrencilerden bu cümlenin kendileri için ne anlama geldiğini düşünmeleri ve düşüncelerini yazmaları istenir ![]() 3) Yazma işleminin ardından gönüllü öğrencilerin yazdıklarını sınıfla paylaşmaları istenir ![]() 4) Öğrencilere aşağıdaki soru sorulur ve gönüllü öğrencilerden paylaşımları alınır ![]() a ![]() b ![]() 5) Ardından aşağıdaki sorular sorularak yine gönüllü öğrencilerin cevaplarını paylaşmaları sağlanır ![]() a ![]() b ![]() c ![]() 6) Bu etkinliğin sonunda öğrencilere neler kazandıkları sorulur ve paylaşımlar alınır ![]() 7) Tüm farklılıklarına rağmen insanları olduğu gibi kabul etmenin kişilerarası iletişimimizi kolaylaştırması, daha sağlam ilişkiler kurmamızı sağlaması ve hoşgörü duygusunu geliştirmesi gibi yararları vurgulanarak etkinlik bitirilir[/b] [/b] Değerlendirme :[/b] Kaynak: Rehberliksitesi |
![]() |
![]() |
|