![]() |
İlle De Dudaklar... |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() İlle De Dudaklar...Türk kadınının, güzelleşme uğruna en çok ilgi gösterdiği kozmetik ürününün ruj olduğu ve satışların saniyelerle ifade edilen zaman dilimine kadar düştüğü bildirildi ![]() Türkiye kozmetik sektöründe, cilt bakımından parfüm ve makyaja kadar özellikle kadınlara yönelik ürünler sunan Avon'dan yapılan açıklamada, dünyada her 3 kadından birinin ruj kullanmadan sokağa çıkmadığının belirlendiği kaydedildi ![]() ![]() ![]() ![]() Mevsimler satışları etkiliyor Bekem, yaz ayların makyaj ve cilt bakım ürünlerinin kullanımının azaldığını, bu dönemde tüketicinin güneş ve kişisel bakım ürünlerine yöneldiğini söyledi ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
İlle De Dudaklar... |
![]() |
![]() |
#2 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() İlle De Dudaklar...Türk kadınının, güzelleşme uğruna en çok ilgi gösterdiği kozmetik ürününün ruj olduğu ve satışların saniyelerle ifade edilen zaman dilimine kadar düştüğü bildirildi ![]() Türkiye kozmetik sektöründe, cilt bakımından parfüm ve makyaja kadar özellikle kadınlara yönelik ürünler sunan Avon'dan yapılan açıklamada, dünyada her 3 kadından birinin ruj kullanmadan sokağa çıkmadığının belirlendiği kaydedildi ![]() ![]() ![]() ![]() Mevsimler satışları etkiliyor Bekem, yaz ayların makyaj ve cilt bakım ürünlerinin kullanımının azaldığını, bu dönemde tüketicinin güneş ve kişisel bakım ürünlerine yöneldiğini söyledi ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
İlle De Dudaklar... |
![]() |
![]() |
#3 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() İlle De Dudaklar...Türk kadınının, güzelleşme uğruna en çok ilgi gösterdiği kozmetik ürününün ruj olduğu ve satışların saniyelerle ifade edilen zaman dilimine kadar düştüğü bildirildi ![]() Türkiye kozmetik sektöründe, cilt bakımından parfüm ve makyaja kadar özellikle kadınlara yönelik ürünler sunan Avon'dan yapılan açıklamada, dünyada her 3 kadından birinin ruj kullanmadan sokağa çıkmadığının belirlendiği kaydedildi ![]() ![]() ![]() ![]() Mevsimler satışları etkiliyor Bekem, yaz ayların makyaj ve cilt bakım ürünlerinin kullanımının azaldığını, bu dönemde tüketicinin güneş ve kişisel bakım ürünlerine yöneldiğini söyledi ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|