Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Genel Kültür & Serbest Forum > ForumSinsi Ansiklopedisi

Yeni Konu Gönder Yanıtla
 
Konu Araçları
laforêt, marie

Marie Laforêt

Eski 08-21-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Marie Laforêt




Marie Laforêt 5 Ekim 1939 da doğduErmeni asıllı Fransız şarkıcı ve aktris 300pxMarie Laforêt, the girl with the golden eyes
FilmleriMarie Laforêt`s ilk filmi, ``Plein Soleil`` 1960 : `` Plein Soleil`` : Marge Duval, Rení© Clí©ment 1961 : `` Saint Tropez Blues`` : Anne-Marie, Marcel Moussy 1961 : `` La Fille aux yeux d`or`` (The Girl with the Golden Eyes) : the girl, Jean-Gabriel Albicocco 1961 : `` Les Amours Cí©lí¨bres`` : Mlle Georges, Michel Boisrond 1962 : `` Le Rat d`Amí©rique``, Jean-Gabriel Albicocco 1962 : `` Leviathan`` : Angí¨le, Lí©onard Keigel 1963 : `` Cherchez l`idole``, Michel Boisrond 1963 : `` í? cause, í* cause d`une femme`` : Agathe, Michel Deville 1964 : `` La Chasse í* l`homme`` : Gisí¨le, í?douard Molinaro 1965 : `` Cent briques et des tuiles`` : Ida, Pierre Grimblat 1965 : ``La Soldatesse``, Valerio Zurlini 1965 : `` Marie-Chantal contre le docteur Kha`` : Marie-Chantal, Claude Chabrol 1967 : ``Le 13í¨me caprice`` : Fanny, Roger Boussinot 1967 : `` Jack of Diamonds`` : Olga, Don Taylor 1972 : `` Le Petit Poucet`` (Tom Thumb) : the queen, Michel Boisrond 1979 : `` Flic ou voyou`` : Edmonde Puget-Rostand, Georges Lautner 1982 : `` Les Diplí´mí©s du dernier rang`` : Dominique, Christian Gion 1982 : `` Que les gros salaires lí¨vent le doigt!`` : Rose, Denys Granier-Deferre 1984 : `` Les Morfalous`` : Hí©lí¨ne Laroche-Frí©on, Henri Verneuil 1984 : `` Joyeuses Pâques`` : Sophie Margelle, Georges Lautner 1985 : `` Le Pactole`` : Greta Rousselet, Jean-Pierre Mocky 1985 : `` Tangos, l`exil de Gardel`` : Mariana, Fernando Solanas 1987 : `` Sale destin`` : Marthe Marboni, Sylvain Madigan 1987 : `` ****ing Fernand`` : Lotte, Gí©rard Mordillat 1987 : `` Il est gí©nial papy!`` : Louise, Michel Drach 1995 : `` Dis-moi oui`` : Mme Villiers, Alexandre Arcady 1996 : `` Tykho Moon`` : í?va, Enki Bilal 1997 : `` Hí©roí¯nes`` : Sylvie, Gí©rard Krawczyk 1997 : `` C`est la tangente que je prí©fí¨re`` : Pí©tra la ví©rití©, Charlotte Silvera 2000 : `` Jeux pour mourir``, Bruno Romy 2001 : `` Le Syndrome de l`adhí©sif``

Albümleri
1960s singles and EPs
1960 : ``Saint-Tropez Blues / Tumbleweed`` 1963 : ``Tu fais semblant - Les vendanges de l`amour / Mary Ann - Les jeunes filles`` 1963 : `` Blowin` in the Wind - Flora / House of the Rising Sun - Banks on the Ohio`` 1963 : ``Au coeur de l`automne - L`amour en fleurs / Qu`est-ce qui fait pleurer les filles - Mais si loin de moi`` 1963 : ``La vendemmia dell`amore - E giusto / Una noia senza fine - Che male c`e`` 1964 : ``Viens sur la montagne - Les noces de campagne / Un amour qui s`í©teint - L`amour qu`il fera demain`` 1964 : ``La tendresse - La playa / Aprí¨s toi qui sait - L`arbre qui pleure`` 1965 : ``Katy cruelle - Entre toi et moi / La bague au doigt - Ma chanson faite pour toi`` 1965 : ``Ah ! Dites, dites - Julie Crí¨vecoeur / Viens - í? demain my darling`` 1965 : ``La plage / Aprí¨s toi, qui sait`` 1966 : ``La voix du silence ( The Sound of Silence) - Siffle, siffle ma fille / Je t`attends - L`orage`` 1966 : ``Marie-douceur, Marie-colí¨re ( Paint It Black) - Toi qui dors / Je voudrais tant que tu comprennes - La moisson`` 1966 : ``Manchester et Liverpool - Pourquoi ces nuages / Prenons le temps - Sur les chemins des Andes`` 1966 : ``Mon amour, mon ami - Sí©bastien / Je suis folle de vous - Mon village au fond de l`eau`` 1967 : ``Ivan, Boris et moi - Je ne peux rien promettre / Pour celui qui viendra - Tom`` 1968 : ``Le lit de Lola - Qu`y-a-t-il de changí© / Et si je t`aime - A la gare de Manhattan`` 1968 : ``El polo - L`air que tu jouais pour moi / Le tengo rabia al silencio - House of the rising sun`` 1968 : ``Que calor la vida - Mais mon coeur est vide / La valse des petits chiens blancs - Requiem pour trois mariages`` 1969 : ``Au printemps - Roselyne / Feuilles d`or - D`être í* vous`` 1969 : ``Pour une í©toile - Ton coeur sauvage / Vin de l`í©tí© - En plus de l`amour`` 1969 : ``Ah ! Si mon moine - On n`oublie jamais / Tourne, tourne - La fleur sans nom`` 1969 : ``Tu es laide / Toi, nos enfants et moi``

1960s LPs
1964 : ``Marie Laforêt`` 1965 : ``Marie Laforêt Vol 2`` 1967 : ``Marie Laforêt Vol 3`` 1968 : ``Marie Laforêt Vol 4`` 1968 : ``Que calor la vida`` 1969 : ``Marie Laforêt Vol 6`` 1970 : ``Marie Laforêt Vol 7``

Linkler [http://wwwimdbcom/name/nm0481030/ IMDb entry]fr:Marie Laforêtde:Marie Laforêtja:ã??ã?ªã?¼ã?»ã?©ã??ã?©ã?¬p l:Marie Laforêten:Marie Laforêt
müzisyen-taslak

Bu makale, online kullanıcı topluluğu tarafından oluşturulan ve düzenlenen özgür ansiklopedi projesi Wikipedia'nın Türkçe versiyonu Vikipedi'deki Marie Laforêt maddesinden kopyalanmıştır Bu makale, GNU Özgür Belgeleme Lisansı ilkeleri kapsamında özgürce kullanılabilir

Alıntı Yaparak Cevapla
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »


forumsinsi.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
ForumSinsi.com hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.