Hero Online Skiller |
08-20-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Hero Online SkillerSkiller Hero Online skill sistemi öncelikle bölme ve kitaplar üzerine oluşturulmuştur Bir oyuncunun beceri kitaplarını yerleştirebileceği 10 bölmesi olacaktır Her bir beceri kitabı belli bir tema veya amacı takip edecek en fazla üç tane beceri içeriri Örneğin, hekimin agresif veya pasif becerilere odaklanacağı sınıf bazlı beceri kitapları olacaktır Kendisinin agresif beceri kitabı zehir ve dosya durum bilgisine ait etkiler içerirken pasif beceri kitabı ten rengi içerebilir ve iyileşmeler gösterebilir Sınıf özel beceri kitaplarının en başında ayrıca *****lar için (açılan kutular, özel saldırılar vs), basit hareketler (özel koşma yetenekleri) için ayrıca genel olanları ve daha fazlası bulunmaktadır Bir oyuncu kendi beceri bölmesi içerisinde bir beceri kitabı ile donanmış ise hemen kitabın içerisindeki becerilere erişemeyecektir İçerikleri açmak için beceri noktalarını kitaba yerleştirmek zorunda kalacaktır, çünkü sadece 10 bölme ve bir oyuncunun kullanabileceği ve isteyebileceği kitap ve beceri kombinasyonları bulunmaktadır, ayrıca oyunculara puanları değiştirme olanağı tanıyacak kitaplar ve hatta oyuncuların kendi beceri takımlarını kendilerine göre sürekli olarak ayarlayabilecekleri kitaplarda olacaktır Bir oyuncunun becerilerinin düzeyini arttırmaya ek olarak, Güç, Ustalık ve Bilgelik olan temel dosya durum bilgilerine uygulanabilecek nitelik noktaları ayrıca bulunmaktadır Her bir dosya durum bilgisinin oyuncunun becerileri üzerinde farklı bir etkisi olacaktır ve çok önemlidir Dosya durum bilgisi noktaları varılan seviye üzerinden oyuncuya verilecektir ve beceri noktaları bundan bağımsız olarak bir metre birikecektir Bu sistemde ;en üst limite ulaşma; becerileri tamamen yeni bir anlam kazanacaktır ve her bir beceri için bir kitap edinmek oldukça zordur Beceriler kullanılmadığında ve önceden de belirtildiği üzere körelmeyecektir ve oyuncuların seçeneklerini tekrar gözden geçirmesi için seçenekler olacaktır Can kaybı olduğunda ceza verilecektir, böylelikle oyuncular çok fazla can kaybına uğramayacak şekilde kendilerini ayarlamalıdırlar Bir NPC veya oyuncu tarafından can kaybı olduğunda cezanın farklılıklarını göz önüne alacak olursak bir farklılık olacaktır ve bu ölüm esnasındaki mevcut durum ve sisteme dayanacaktır (savaş durumu, savaş alanı veya sadece ikili dövüş) Kaynak : Wikipedia |
|