![]() |
Modem Hataları Ve Çözümleri |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Modem Hataları Ve ÇözümleriBağlantı Hataları Ve Çözüm Yolları ; Hata No: 600 Hata Mesajı: An operation is pending ![]() Çözüm: 1- Bilgisayarı yeniden başlatın ![]() 2- Modemi kullanabilecek programları kapatın ![]() 3- Ctrl + Alt + Del ile RNAAPP çalışıyor ise görevini sonlandırın ![]() Hata No: 601 Hata Mesajı: The port handle is invalid ![]() Çözüm: 1- Denetim Masası /Modem/Tanı sekmesinde "Daha Fazla Bilgi" bölümünde "ATI" karakterlerini görebiliyormuyuz kontrol edin ![]() 2- Denetim Masası /Modem /Özellikler /Bağlantı /Gelişmiş sekmesinde "Diğer Ayarlar" bölümüne "Init String" olarak "ATZ" yazmak problemi çözebilir ![]() 3- Ctrl + Alt + Del ile RNAAPP çalışıyor ise görevini sonlandırın ![]() 4- Modemi yeniden Windows’a tanıtın ![]() Hata No: 602 Hata Mesajı: The port is already open ![]() Çözüm: 1- Bilgisayarı yeniden başlatın ![]() 2- Ctrl + Alt + Del ile RNAAPP çalışıyor ise görevini sonlandırın ![]() 3- Modemi kullanabilecek programları kapatın ![]() 4- Modemi yeniden Windows’a tanıtın ![]() Hata No: 603 Hata Mesajı: Caller’s buffer is too small ![]() Çözüm: 1- Port Hızı çok düşükse karşılaşılabilir ![]() ![]() 2- Denetim Masası /Modem /Özellikler /Bağlantı /Bağlantı Noktası Ayarları Bölümünde "FIFO" çok düşükse karşılaşılabilir ![]() ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() 4- Modemi yeniden Windows’a tanıtın ![]() Hata No: 604 Hata Mesajı: Wrong information specified ![]() Çözüm: 1- Kullanıcı Adı ve Şifre’yi yeniden yazın ![]() 2- Yeni bir çevirmeli ağ bağlantısı oluşturun ![]() Hata No: 605 Hata Mesajı: Cannot set port information ![]() Çözüm: 1- Yeni bir çevirmeli ağ bağlantısı oluşturun ![]() 2- Modemi yeniden Windows’a tanıtın ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() 4- İletişimi yeniden yükleyin ![]() Hata No: 606 Hata Mesajı: The port is not connected ![]() Çözüm: 1- Denetim Masası /Modem/Tanı sekmesinde "Daha Fazla Bilgi" bölümünde "ATI" karakterlerini görebiliyormuyuz kontrol edin ![]() 2- Denetim Masası /Modem /Özellikler /Bağlantı /Gelişmiş sekmesinde "Diğer Ayarlar" bölümüne "Init String" olarak "ATZ" yazmak problemi çözebilir ![]() 3- Ctrl + Alt + Del ile RNAAPP çalışıyor ise görevini sonlandırın ![]() 4- Bilgisayarı yeniden başlatın ![]() 5- Modemi yeniden Windows’a tanıtın ![]() Hata No: 607 Hata Mesajı: The event is invalid ![]() Çözüm: 1- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() 2- Denetim Masasi /Ağ bileşenlerini kontrol edin ![]() 3- Çevirmeli Bağdağtırıcı ve TCP /IP yi yeniden yükleyin ![]() 4- İletişimi yeniden yükleyin ![]() Hata No: 608 Hata Mesajı: The device does not exist ![]() Çözüm: 1- Çevirmeli Ağdaki bağlantıda doğru modemin seçili olduğundan emin olun ![]() 2- Denetim Masası /Modem /Tanı sekmesinde "Daha Fazla Bilgi" bölümünde "ATI" karakterlerini görebiliyormuyuz kontrol edin ![]() 3- Denetim Masası /Modem /Özellikler /Bağlantı /Gelişmiş sekmesinde "Diğer Ayarlar" bölümüne "Init String" olarak "ATZ" yazmak problemi çözebilir ![]() 4- Modemi yeniden Windows’a tanıtın ![]() Hata No: 609 Hata Mesajı: The device type does not exist ![]() Çözüm: 1- Çevirmeli Ağdaki bağlantıda doğru modemin seçili olduğundan emin olun ![]() 2- Denetim Masası /Modem /Tanı sekmesinde "Daha Fazla Bilgi" bölümünde "ATI" karakterlerini görebiliyormuyuz kontrol edin ![]() 3- Denetim Masası /Modem /Özellikler /Bağlantı /Gelişmiş sekmesinde "Diğer Ayarlar" bölümüne "Init String" olarak "ATZ" yazmak problemi çözebilir ![]() 4- Modemi yeniden Windows’a tanıtın ![]() Hata No: 610 Hata Mesajı: The buffer is invalid ![]() Çözüm: 1- Port Hızı çok düşükse karşılaşılabilir ![]() ![]() 2- Denetim Masası /Modem /Özellikler /Bağlantı /Bağlantı Noktası Ayarları Bölümünde "FIFO" çok düşükse karşılaşılabilir ![]() ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() 4- Modemi yeniden Windows’a tanıtın ![]() Hata No: 611 Hata Mesajı: The route is not available ![]() Çözüm: 1- Bilgisayarı yeniden başlatın ![]() 2- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() 3- Denetim Masasi /Ağ bileşenlerini kontrol edin ![]() 4- Çevirmeli Bağdağtırıcı ve TCP /IP yi yeniden yükleyin ![]() 5- İletişimi yeniden yükleyin ![]() Hata No: 612 Hata Mesajı: The route is not allocated ![]() Çözüm: 1- Bilgisayarı yeniden başlatın ![]() 2- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() 3- Denetim Masasi /Ağ bileşenlerini kontrol edin ![]() 4- Çevirmeli Bağdağtırıcı ve TCP /IP yi yeniden yükleyin ![]() 5- İletişimi yeniden yükleyin ![]() Geri Hata No: 613 Hata Mesajı: Invalid compression specified ![]() Çözüm: 1- Bilgisayarı yeniden başlatın ![]() 2- Denetim Masası /Modem /Özellikler /Bağlantı /Gelişmiş sekmesinde "Diğer Ayarlar" bölümüne "Init String" olarak "&K3" yazmak problemi çözebilir ![]() deneyin) 3- Modemi yeniden Windows’a tanıtın ![]() Hata No: 614 Hata Mesajı: Out of buffers ![]() Çözüm: 1- Port Hızı çok düşükse karşılaşılabilir ![]() ![]() 2- Denetim Masası /Modem /Özellikler /Bağlantı /Bağlantı Noktası Ayarları Bölümünde "FIFO" çok düşükse karşılaşılabilir ![]() ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() 4- Modemi yeniden Windows’a tanıtın ![]() Hata No: 615 Hata Mesajı: The port was not found ![]() Çözüm: 1- Denetim Masası /Modem/Tanı sekmesinde "Daha Fazla Bilgi" bölümünde "ATI" karakterlerini görebiliyormuyuz kontrol edin ![]() 2- Denetim Masası /Modem /Özellikler /Bağlantı /Gelişmiş sekmesinde "Diğer Ayarlar" bölümüne "Init String" olarak "ATZ" yazmak problemi çözebilir ![]() 3- Ctrl + Alt + Del ile RNAAPP çalışıyor ise görevini sonlandırın ![]() 4- Bilgisayarı yeniden başlatın ![]() 5- Modemi yeniden Windows’a tanıtın ![]() Hata No: 616 Hata Mesajı: An asynchronous request is pending ![]() Çözüm: 1- Bilgisayarı yeniden başlatın ![]() 2- Ctrl + Alt + Del ile problem çıkardığını düşündüğünüz programın görevini sonlandırın ![]() 3- O Programı Uninstall edin ![]() Hata No: 617 Hata Mesajı: The port or device is already disconnecting ![]() Çözüm: 1- Modemin bağlantıyı tamamen kesmesini bekleyin ![]() 2- Bilgisayarınızı yeniden başlatın ![]() Hata No: 618 Hata Mesajı: The port is not open ![]() Çözüm: 1- Bilgisayarı yeniden başlatın ![]() 2- Ctrl + Alt + Del ile RNAAPP çalışıyor ise görevini sonlandırın ![]() 3- Modemi kullanabilecek programları kapatın ![]() Hata No: 619 Hata Mesajı: The port is disconnected ![]() Çözüm: 1- Bilgisayarı yeniden başlatın ![]() 2- Ctrl + Alt + Del ile RNAAPP çalışıyor ise görevini sonlandırın ![]() 3- Modemi kullanabilecek programları kapatın ![]() Hata No: 620 Hata Mesajı: There are no endpoints ![]() Çözüm: 1- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 2- Denetim Masası /Ağ Ayarlarını kontrol edin ![]() 3- Çevirmeli Bağdağtırıcı ve TCP /IP yi yeniden yükleyin ![]() 4- İletişimi yeniden yükleyin ![]() Hata No: 621 Hata Mesajı: Cannot open the phone book file ![]() Çözüm: 1- Yeni bir Çevirmeli Ağ bağlantısı yaratın ![]() 2- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() Hata No: 622 Hata Mesajı: Cannot load the phone book file ![]() Çözüm: 1- Yeni bir Çevirmeli Ağ bağlantısı yaratın ![]() 2- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() Hata No: 623 Hata Mesajı: Cannot find the phone book entry ![]() Çözüm: 1- Yeni bir Çevirmeli Ağ bağlantısı yaratın ![]() 2- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() Hata No: 624 Hata Mesajı: Cannot write the phone book file ![]() Çözüm: 1- Yeni bir Çevirmeli Ağ bağlantısı yaratın ![]() 2- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() Hata No: 625 Hata Mesajı: Invalid information found in the phone book ![]() Çözüm: 1- Yeni bir Çevirmeli Ağ bağlantısı yaratın ![]() 2- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() Hata No: 626 Hata Mesajı: Cannot load a string ![]() Çözüm: 1- Bilgisayarı yeniden başlatın ![]() 2- Denetim Masası /Modem /Özellikler /Bağlantı /Gelişmiş sekmesinde "Diğer Ayarlar" bölümüne "Init String" olarak yazdığınızı silin ![]() Hata No: 627 Hata Mesajı: Cannot find key ![]() Çözüm: 1- Yeni bir Çevirmeli Ağ bağlantısı yaratın ![]() 2- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() Hata No: 628 Hata Mesajı: The port was disconnected ![]() Çözüm: 1- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 2- Denetim Masası /Ağ Ayarlarını kontrol edin ![]() 3- Denetim Masası /Modem /Özellikler /Bağlantı /Gelişmiş sekmesinde "Diğer Ayarlar" bölümüne "Init String" olarak modeme uygun init stringi girin ![]() 4- Denetim Masası /Modem /Tanı sekmesinde "Daha Fazla Bilgi" bölümünde "ATI" karakterlerini görebiliyormuyuz kontrol edin ![]() Hata No: 629 Hata Mesajı: The port was disconnected by the remote machine ![]() Çözüm: 1- Denetim Masası /Ağ Ayarlarını kontrol edin ![]() 2- Bağlanmak için kullan bölümünde Microsoft VPN Bağdaştırıcısı seçili ise kaldırın ![]() 3- Denetim Masası /Modem /Özellikler /Bağlantı /Gelişmiş sekmesinde "Diğer Ayarlar" bölümüne "Init String" olarak modeme uygun init stringi girin ![]() 4- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 5- Yeni bir Çevirmeli Ağ bağlantısı yaratın ![]() 6- Modemin Sürücü Dosyalarını yenilerek modemi yeniden kurun ![]() Hata No: 630 Hata Mesajı: The port was disconnected due to hardware failure ![]() Çözüm: 1- Denetim Masası /Modem/Özellikler /Bağlantı /Gelişmiş sekmesinde "Diğer Ayarlar" bölümüne "Init String" olarak modeme uygun init stringi girin ![]() hataya neden olabilir ![]() 2- Bilgisayarı yeniden başlatın ![]() 3- Çevirmeli Ağ bağlantısının kullandığı modemin doğru modem oldup olmadığını kontroledin ![]() 4- Denetim Masası /Modem /Tanı sekmesinde "Daha Fazla Bilgi" bölümünde "ATI" karakterlerini görebiliyormuyuz kontrol edin ![]() 5- Denetim Masası /Modem /Özellikler /Bağlantı /Bağlantı Noktası Ayarları Bölümünde "FIFO" çok düşükse karşılaşılabilir ![]() ![]() 6- Modemi yeniden Windows’a tanıtın ![]() Hata No: 631 Hata Mesajı: The port was disconnected by the user ![]() Çözüm: 1- Alan Kodu ve Arama Özelliklerini Kullan’ı seçili durumdan çıkartın ![]() alan kodu olan rakamlar telefon numarası bölümünde bulunmalı ![]() 2- Yeni bir Çevirmeli Ağ bağlantısı yaratın ![]() 3- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() Hata No: 632 Hata Mesajı: The structure size is incorrect ![]() Çözüm: Hata No: 633 Hata Mesajı: The port is already in use or is not configured for Remote Access dialout ![]() Çözüm: 1- Bilgisayarı yeniden başlatın ![]() 2- Ctrl + Alt + Del ile RNAAPP çalışıyor ise görevini sonlandırın ![]() 3- Modemi kullanabilecek programları kapatın ![]() 4- Yeni bir Çevirmeli Ağ bağlantısı yaratın ![]() 5- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 6- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() Hata No: 634 Hata Mesajı: Cannot register your computer on the remote network ![]() Çözüm: 1- Denetim Masasi /Ağ bileşenlerini kontrol edin ![]() 2- Network Hatası olma ihtimali için Network Uzmanınıza ulaşın ![]() Hata No: 635 Hata Mesajı: Unknown error ![]() Çözüm: 1- Denetim Masasi /Ağ bileşenlerini kontrol edin ![]() 2- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 3- Denetim Masası /Modem /Tanı sekmesinde "Daha Fazla Bilgi" bölümünde "ATI" karakterlerini görebiliyormuyuz kontrol edin ![]() 4- Gerekirse Yuarıdakilerin Hepsini Yeniden Yükleyin ![]() Hata No: 636 Hata Mesajı: The wrong device is attached to the port ![]() Çözüm: 1- Çevirmeli Ağ bağlantısının kullandığı modemin doğru modem oldup olmadığını kontroledin ![]() 2- Modemi yeniden Windows’a tanıtın ![]() Hata No: 638 Hata Mesajı: The request has timed out ![]() Çözüm: 1- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 2- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() 3- Denetim Masası /Ağ Ayarlarını kontrol edin ![]() 4- Çevirmeli Bağdağtırıcı ve TCP /IP yi yeniden yükleyin ![]() 5- İletişimi yeniden yükleyin ![]() 6- Bağlantı olmazsa aramayı kesme süresini kontrol edin ![]() 7- Denetim Masası /Modem /Özellikler /Bağlantı /Gelişmiş sekmesinde "Diğer Ayarlar" bölümüne "Init String" olarak modeme uygun init stringi girin ![]() Hata No: 639 Hata Mesajı: No asynchronous net available ![]() Çözüm: 1- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 2- Denetim Masası /Ağ Ayarlarını kontrol edin ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() 4- Çevirmeli Bağdağtırıcı ve TCP /IP yi yeniden yükleyin ![]() 5- İletişimi yeniden yükleyin ![]() 6- Network Hatası olma ihtimali için Network Uzmanınıza ulaşın ![]() Hata No: 640 Hata Mesajı: A NetBIOS error has occurred ![]() Çözüm: 1- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 2- Denetim Masası /Ağ Ayarlarını kontrol edin ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() 4- Çevirmeli Bağdağtırıcı ve TCP /IP yi yeniden yükleyin ![]() 5- İletişimi yeniden yükleyin ![]() 6- Network Hatası olma ihtimali için Network Uzmanınıza ulaşın ![]() Hata No: 641 Hata Mesajı: The server cannot allocate NetBIOS resources needed to support the client ![]() Çözüm: 1- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 2- Denetim Masası /Ağ Ayarlarını kontrol edin ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() 4- Çevirmeli Bağdağtırıcı ve TCP /IP yi yeniden yükleyin ![]() 5- İletişimi yeniden yükleyin ![]() 6- Network Hatası olma ihtimali için Network Uzmanınıza ulaşın ![]() Hata No: 642 Hata Mesajı: One of your NetBIOS names is already registered on the remote network ![]() Çözüm: 1- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 2- Denetim Masası /Ağ Ayarlarını kontrol edin ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() 4- Çevirmeli Bağdağtırıcı ve TCP /IP yi yeniden yükleyin ![]() 5- İletişimi yeniden yükleyin ![]() 6- Network Hatası olma ihtimali için Network Uzmanınıza ulaşın ![]() Hata No: 643 Hata Mesajı: A network adapter at the server failed ![]() Çözüm: 1- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 2- Denetim Masası /Ağ Ayarlarını kontrol edin ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() 4- Çevirmeli Bağdağtırıcı ve TCP /IP yi yeniden yükleyin ![]() 5- İletişimi yeniden yükleyin ![]() 6- Network Hatası olma ihtimali için Network Uzmanınıza ulaşın ![]() Hata No: 644 Hata Mesajı: You will not receive network message popups ![]() Çözüm: 1- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 2- Denetim Masası /Ağ Ayarlarını kontrol edin ![]() 3- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() 4- Çevirmeli Bağdağtırıcı ve TCP /IP yi yeniden yükleyin ![]() 5- İletişimi yeniden yükleyin ![]() 6- Network Hatası olma ihtimali için Network Uzmanınıza ulaşın ![]() Hata No: 645 Hata Mesajı: Internal authentication error ![]() Çözüm: 1- Çevirmeli Ağ ayarlarını kontroledin ![]() 2- Çevirmeli Ağı yeniden kurun ![]() 3- Yeni bir Çevirmeli Ağ bağlantısı yaratın ![]() 4- VPN yi kaldırın ![]() 5- Çevirmeli Bağdağtırıcı ve TCP /IP yi yeniden yükleyin ![]() 6- İletişimi yeniden yükleyin ![]() 7- Denetim Masası /Modem /Özellikler /Bağlantı /Gelişmiş sekmesinde "Diğer Ayarlar" bölümüne "Init String" olarak modeme uygun init stringi girin ![]() 8- Eğer bir PCMCIA kart modem kullanılıyorsa, bu modemi baska bir slota takmayı deneyin ![]() |
![]() |
![]() |
|