|  | Görünmeyen Tehlike Filmi Çekim İlgileri |  | 
|  08-14-2012 | #1 | 
| 
Prof. Dr. Sinsi
 |   Görünmeyen Tehlike Filmi Çekim İlgileri* Görünmeyen Tehlike Filmi Çekim ilgileri  Columia Pictures için Douglas Wick Production tarafından yapılan " Görünmeyen Tehlike " ( Hollow Man ) filmini Paul Verhoeven yönetti  Filmin senaryosu, Gary Scott Thompson ve Andrew W  Marlowein eserinden esinlenerek Marlowe tarafından yazıldı  Filmin yapımını Douglas Wick ve Alan Marshall üstlendi  Filmin ana rolleri olan üç ilim adamını, daha önce Oscara aday gösterilen Elizaeth Shue, Kevin acon ve Josh rolin oynadılar  Filmin diğer yardımcı rollerini Kim Dickens, Greg Grunerg, Joey Slotnick, Mary Randle ve emektar aktör Wiliam Devane canlandırdı  Filmin görüntü yönetmeni olarak Jost Vacano, yapım tasarımcısı olarak Allan Cameron görev aldı  Filmin editörlüğünü Mark Goldlatt yaparken, görsel efektler, Scott E  Anderson tarafından dizayn edildi  Filmin kostümleri Ellen Mirojnick tarafından tasarlandı, filmin müziğini de Jerry Goldsmith esteledi  Senaryosu gereği ve yeni in yılın taleplerine uygun olarak yönetmen Paul Verhoeven filmde görsel efektlerden ol ol yararlandı  Filmin efektleri iki üyük dijital yapım firmasının ortak çalışması ile gerçekleştirildi  unlardan iri Scott E  Andersonun yönetimi altındaki Sony Pictures Imagineworks, diğeri de Craig Hayesin yönetimi altında olan ve daha önce " Yıldız Gemisi Askerleri " ( Starship Troopers ) filmi ile Oscara aday gösterilen The Tippett Studio adlı yapım firmasıydı  Ayrıca Amalgamated Dynamics şirketinden Alec Gillis ve Tom Woodruff da çeşitli efekt tasarımları ile filmin yapımında önemli rol aldılar   Görünmezlik ve onun insan üzerindeki etkileri hakkında ir film yapmak isteyen Douglas Wick, görsel efekt teknolojisinin gelişmesinin kendilerine daha önce yapılan görünmez adam filmlerinin en iyisini yapma olanağını verdiğini düşünüyordu, ancak Gary Scott Thompson ve Andrew W  Marlowe ile karşılaşana kadar u konuda elinde iyi ir senaryo yoktu  Senaryo sorunu çözülünce Wick onu hemen yönetmen Paul Verhoevena gönderdi  İşi sadece görsel efektlere yüklemek istemeyen Wick için, Paul içilmiş kaftandı  Verhoeven, daha önce yönettiği " Temel İçgüdü ", "Yıldız Gemisi Askerleri ", " Gerçeğe Çağrı " gii filmlerle, ilim-kurgu alanında ne kadar iddialı olduğunu göstermişti  "Önümüzde pek çok teknik zorluklar olduğunu iliyordum" diyen Verhooven, yine de en önemli olanın doğru oyuncu seçimi yapmak olduğunu elirterek " Görünmez adam olan kişinin inandırıcı olması herşeyden önce gelir  Aksi halde hiçir şeyin anlamı yok " diyerek oyuncu seçiminde ne kadar titiz davrandıklarını açıklıyor  Filmdeki en önemli rol olan ? Seastian rolü, daha önce " My Dog Skip ", " Wild Things ", " JFK ", " A Few Good Man ", " Picture Perfect " gii filmlerle aşarısını kanıtlayan Kevin acona önerildi  Seastianın eski kız arkadaşı ve projede görev alan ilim kadını Linda rolü için daha önce Oskara aday gösterilen ,ve anlayışlı ve güçlü kadın tiplemesini çok iyi ifade eden Elizaeth Shue uygun ulundu  Matthew karakteri için ise, filmin duygusal üçlüsünü tamamlayailecek yetenekteki Josh rolin seçildi  Dev yer altı laaratuvarı sahnelerinin çekimleri şimdiye kadar yapılan en üyük setlerden irinde gerçekleştirildi  Tasarımcı Cameron, laaratuvar olarak duygusal açıdan sıcak ir ortam yaratmayı hedefledi  Güney Californiadaki stüdyonun yanı sıra, dış çekimler için Washington D  C  den de yararlanıldı  " Görünmeyen Tehlike " Pentagon da çekim izni almayı aşarailen ikinci film oldu  Filmde geçen diğer askeri mekan çekimleri için Washington Donanma Evi gii gerçek ortamlara gidildi  öylelikle oralardaki hava filme yansıtılmış oldu  Filmin dijital efektleri için Imagineworks teknisyenleri ve sanatçıları, insan edeni konusunda özel ir eğitim aldılar  Transformasyon sahnesi efektleri için vücuttaki organların dönüşüm aşamaları göz önüne alınarak özel softwareler yazıldı  İnsan vücudu ile ilgili efektler filmin en çok emek harcanan kısımları oldu   Sıcak Yalanlar Üstüne Dram Afa: Görünmeyen Tehlike Filmi Çekim ilgileri Kaynak: intersinema  com | 
|   | 
|  | 
|  |