Türk Öğrenciler Google İçin Yarışacak |
07-31-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Türk Öğrenciler Google İçin YarışacakGoogle Online Pazarlama Yarışması, halen lisans veya lisansüstü eğitim alan öğrencilere, eğitimlerine devam ederken, uygulamalı online pazarlama deneyimi kazanma şansı veriyor öğrenci gruplarının her biri, Google AdWords pazarlama kapsamında harcamak üzere 200 Dolar (yaklaşık 135 euro) alacak öğrenciler, etkili online pazarlama kampanyaları tasarlamak için yerel bir işletme ile çalışacak ve bir strateji taslağı oluşturup kampanyayı yürütecek Sonuçları değerlendirdikten sonra birlikte çalıştıkları işletmeye, online pazarlama faaliyetlerini geliştirmeleri için önerilerde bulunacaköğrenciler, stratejilerini üç haftada gerçekleştirecek ve dünyanın her yerinden binlerce öğrenciyle mücadele edecek Farklı öğrenci grupları, bu üç haftalık dönemde, biri yarışmadan önce, diğeri kampanya sona erdikten sonra olmak üzere iki yarışma raporu sunacak Katılımcılar, uluslararası bir eğitimciler jürisi tarafından değerlendirilecek ve kazananlar kampanyaların başarısı ve raporların kalitesine göre belirlenecekŞimdiye kadar yedi Türk üniversitesi yarışmaya kayıt yaptırdı üniversitelerin yarışmaya kayıt yaptırmak için Şubat ayı başına kadar süreleri daha var Şubat 2008de başlayacak yarışma dünyanın her yerinden bütün yüksek öğrenim kurumlarına açık TüRKİYE'DEN KATILAN üNİVERSİTELERGoogle üniversiteler arası reklamcılık yarışmasına şimdiye kadar kayıt yaptırmış sekiz Türk üniversitesi:Ege üniversitesi Bilgi üniversitesi çağ üniversitesi Marmara üniversitesi Bozok üniversitesi Sakarya üniversitesi Anadolu üniversitesi Karabük üniversitesi YARIŞMANIN AŞAMALARI1 Eğitim görevlileri öğrencileri gruplara bölecekler ve bu gruplar Google AdWords için 200 Amerikan Doları (yaklaşık 135 euro) değerinde bedava online reklamcılık belgesi alacak2 Gruplar ya da eğitimciler, 100 kişinin altında eleman çalıştıran, web sitesi olan, fakat şu anda AdWordsü kullanmayan küçük ve orta ölçekli şirketleri toplayacak Her grup, bir işletme ile çalışacak ve bir hesap oluşturduktan sonra online bir pazarlama kampanyası hazırlayacak3 üç haftalık yarışma süresi boyunca, gruplar kampanyalarını optimize etmek ve hassaslaştırmak için çalışacak Grupların, yarışmadan önce ve kampanya sonrasında iki yarışma raporu sunması gerekecek Katılımcılar değerlendirilecek ve kazananlar, kampanyalarının başarısı ve raporlarının kalitesine göre değerlendirilecek4 Dünyanın her yerinden öğrencilerin yarışmaya katılmasını sağlamak için, öğrenciler, 10 Şubat ve 24 Mayıs 2008 tarihleri arasında, birbirini izleyen herhangi bir üç haftalık dönem içinde yarışmaya katılabilecek5 Küresel ve bölgesel galipler 2008 yılının Temmuz ayında açıklanacak |
|