Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Bilgisayar,Teknoloji & İnternet Dünyası > Yazılım & Donanım

Yeni Konu Gönder Yanıtla
 
Konu Araçları
çizgi, elektronikden, ile, memnuniyeti, müşteri, programı, sadakat

Çizgi Elektronik'den Müşteri Sadakat Programı İle %100 Müşteri Memnuniyeti

Eski 07-28-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Çizgi Elektronik'den Müşteri Sadakat Programı İle %100 Müşteri Memnuniyeti




Asus, MSI ve FSP gibi bilişim dünyasının önde gelen markalarının Türkiye
distribitörü
olan Çizgi Elektronik, 1 Şubat 2006 tarihinden başlayarak Müşteri Sadakat Programı adını verdiği bir hizmeti başlattı Firma Müşteri Sadakat Programı ile distribitörlüğünü yürüttüğü bütün ürünlerde son kullanıcı ile direkt muhattap olarak, her türlü teknik destek ve garanti işlerinde satıcı firmaları aradan çıkartıyor
Kullanıcılar bundan sonra ürünü hangi firmadan alırlarsa alsınlar garanti işlerinde veya teknik destek konusunda direkt Çizgi Elektronik ile muhattap olabilecekler Eğer Çizgi Elektronik'in distribitörlüğünü yaptığı ürünlerden herhangi biri için garanti kapsamında bir değişim veya tamirat söz konusuysa ürünü aldıkları firmaya göndermek zorunda değiller Arızalı ürünü direkt Çizgi Elektronik'e kargolayarak garanti işlemleri ile ilk elden ilgilenebilir ve ürünlerinin takibini İnternet üzerinden yapabilirler Çizgi Elektronik garanti kapsamındaki ürünlerde geliş ve gidiş kargo masraflarını da kendi karşılamakta
Firma online olarak sunduğu Çizgi Söğüt Gölgesi isimli bir hizmetle de kullanıcıların ellerindeki ürünlerin garanti takiplerini yapabilmelerini oldukça kolaylaştırmış durumda Sisteme ücretsiz üye olarak, elinizde bulunan ürünleri kayıt edebileceğiniz, garanti durumlarını ve servise yollamışsanız ürünün hangi aşamada olduğuna bakabileceğiniz size özel bir arabirime kavuşuyorsunuz

Firma ayrıca kullanıcılara ellerindeki ürün için İnternet veya telefon ile destek alabilme imkanıda sunmakta Çizgi Elektronik'in bu uygulaması, Türkiye'de donanım dünyası bazında müşteri memnuniyetine yönelik büyük adımlardan biri olarak görülebilir Özellikle kullanıcıların en çok sıkıntı yaşadıkları durum olan satıcı firmaların ürün satışı ardından teknik destek verme konusunda yetersiz kalmaları ve arı durumunda eğer ürünün satın alındığı firma kapanmış ise kullanıcının karşısında muhattap bulamaması sorunu Müşteri Sadakat Programı ile ortadan kaldırılmış oluyor
Aslında sistem kullanıcılara olduğu kadar Çizgi Elektronik ürünlerini satan firmalara da avantaj sağlamakta Zira Çizgi Elektronik ürüleri satışı ardından teknik destek verme derdi tamamen ortadan kalkıyor Satışı yapan firma müşterisini Çizgi Elektronik'e yönlendirerek üzerindeki yükü atarken müşterisininde kaliteli hizmet almasını sağlıyor Ayrıca Çizgi Elektronik'in son kullanıcı ile direkt muhattap olması sayesinde arızalı ürünlerin takibi, distribitöre gönderilmesi ve geri alınması gibi işlemlerlede uğraşmak zorunda kalmıyor Bu satış yapan firmaların zaman ve para kaybından kurtulurken aynı zamanda da müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmalarını sağlayacak bir sistem Çizgi Elektronik'in bu hizmetinin diğer distribitörlerede örnek olmasını diliyoruz Bu tip hizmetler kullanıcı memnuniyetini en yüksek seviyede tutacağı gibi orta vadede satışların da artmasını sağlayacaktır

[b]
Kaynak: Donanımhaber

Alıntı Yaparak Cevapla
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »


forumsinsi.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
ForumSinsi.com hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.