![]() |
Hakan Kahraman ( 1971) |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Hakan Kahraman ( 1971)1971 İstanbul doğumlu ![]() ![]() ![]() Gazeteciliğe 1990 yılında Zaman Gazetesi Balıkesir Bölge bürosunda muhabir olarak başladı ![]() ![]() 1993 yılında Balıkesir bölgesine yayın yapan “Bengi FM” radyosunu kurdu ![]() ![]() 1994 yılında İstanbul’ a dönerek Burç FM radyosunda günlük ve canlı olarak yayınlanan “Siyah Işıklar” isimli programı yapmaya başladı ![]() ![]() 1995 yılı sonunda gazetenin Haber Müdürü oldu ![]() 1996 yılında Yeni Şafak Gazetesi Haber Merkezine geçti ![]() ![]() Kahraman, Hero Marka & İletişim Hizmetleri Genel Yönetmenliği'ni yapmaktadır ![]() Sarı Basın Kartı sahibi ve Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Üyesi olan Kahraman’ın pek çok ödül ve plaketi bulunmaktadır ![]() xxx HERO Marka & İletişim Hizmetleri Dikilitaş Mh ![]() ![]() ![]() BEŞİKTAŞ Tel: (212) 227 45 18 (pbx) Fax: (212) 227 91 30 hakan@heromarka ![]() xx HERO hakkında HERO Marka & İletişim Hizmetleri, tüm sektörlerde faaliyet gösteren, hemen her ölçekteki imalatçı, ithalatçı, ihracatçı, toptancı ve perakendeci firmalar ile hizmet sektöründe faaliyet gösteren tüm işletmelere ''pazarlama ve iletişim çözümleri'' sunmaktadır ![]() HERO, firmaların kısa ve uzun vadeli hedeflerine paralel kurumsal kimlik, marka imajı oluşturulması ve güçlendirilmesi, markanın pazarlama, reklam ve PR stratejilerinin belirlenip en uygun mecralarda uygulamaya konulmasında profesyonel bir ekiple hizmet vermektedir ![]() HERO, pazarlama iletişiminin her alanında yaratıcılığı ön planda tutan ve müşteriden "brief"in alınmasıyla hedef kitleye mesajın ulaşmasına kadar geçen zaman içerisinde daima yaratıcı adımlar atan bir "tam hizmet ajansı" dır ![]() Reklâm etiğine ve reklâmcılık meslek ilkelerine saygılı bir anlayışla çalışan HERO, - İşletme - Üretim - Pazarlama - Görsel Kimlik - Reklam - PR (Halkla İlişkiler) gibi birçok konuda, her biri kendi alanında eğitim görmüş, uzun yılların iş tecrübesine sahip uzman akademisyen kadrosu ile Türkiye'mizin iş dünyasına marka ve iletişim konularında eğitim, danışmanlık ve uygulama hizmetleri vermektedir ![]() "Marka", "Markalaşmak" bugün ticari verimliliği arttırmanın hemen-hemen tek yoludur ![]() ![]() Ve herkesçe bilinmekte, görülmektedir ki, küçümsenmeyecek sayıda kuruluş, Markalaşma konusunda büyük bütçeler harcayıp, yoğun çabalar sarf etmekle beraber bu emeklerin sonuçlarına baktığımızda ülkemizdeki "Gerçek Marka"ların sayısı henüz küçük rakamlarla ifade ediliyor ![]() ![]() Ünlü pazarlama gurusu Don Schultz'a göre, marka, onu oluşturanların kim olduklarını, neyi nasıl yapmak istediklerini anlatan bir özettir ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pazarda kıran-kırana bir rekabet yaşanıyor ![]() ![]() ![]() Yeni dönemde markasına yatırım yapan kazanıyor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() X Hizmetlerimiz 22 ana başlık altında toplanmaktadır; 1- Açıkhava Reklâm Etkinlikleri Tasarım ve Uygulama Hizmetleri 2- Araştırma Hizmetleri 3- Basınla İlişkiler Hizmetleri 4- Baskı Hizmetleri 5- CRM Hizmetleri (Müşteri İlişkileri Yönetimi) 6- Dijital Hizmetler 7- Doğrudan Pazarlama Hizmetleri 8- Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri 9- Fuar Hizmetleri 10- Grafik Tasarım Hizmetleri 11- PR ve Halkla İlişkiler Hizmetleri 12- Kurumsal İletişim Stratejisi Hizmetleri 13- Kurumsal Kimlik Hizmetleri 14- Marka Yönetimi Hizmetleri 15- Medya Stratejisi Hizmetleri 16- Organizasyon Hizmetleri 17- Politik Pazarlama Hizmetleri 18- Prodüksiyon ve Film Hizmetleri 19- Promosyon Hizmetleri 20- Reklam Stratejisi Hizmetleri 21- Satış Promosyon Hizmetleri 22- Sponsorluk Hizmetleri x Hizmet verdiğimiz / vermekte olduğumuz kuruluşlardan bazıları ADRES Patent / İstanbul AHI Danışmanlık / İstanbul AKOVA Tekstil / Denizli ANGEL Turizm / İstanbul ARMA - Halkla İlişkiler / İstanbul ASTEKNIK / İstanbul AYEK - Anadolu Yakası Eczacılar Koop ![]() BARANLI Yemek Sanatı / İstanbul BATI BAY Gümrük Müşavirliği / İstanbul BOTE Mobilya, Dekorasyon / İstanbul Caretta / UZEL Holding / İstanbul Cordella Classic / İstanbul EGE BİRLİK Gıda / Manisa EKOL Yapı Dekorasyon / İstanbul EMN Technology / HITACHI / İstanbul Florance Nightingale Hastanesi / İstanbul FUNIKA Holding / Denizli Galata Köprüsü / İstanbul Galaturka / İstanbul Gökkuşağı Hipermarketleri / İstanbul GünaydIn Gazetesi / İstanbul İFO FUARCILIK / İstanbul İSMAR Hipermarketleri / İstanbul KATRE Mücevherat / İstanbul KOMAT Digital / İstanbul LUNCH - PACK / İstanbul MARKATÜRK Gazetesi / İstanbul M GROUP / İstanbul MORHILLS Emlak / İstanbul MOTiF - Halk Oyunları Derneği / İstanbul OĞUZ Gümrükleme / İstanbul PALM / Robotics / İstanbul PELSAN Aydınlatma / İstanbul PERA Güzel Sanatlar & İletişim / İstanbul PRIMER Labr ![]() PROSİS Denetim / İstanbul SAMYELİ Reklam / İstanbul Savoy Pastaneleri / İstanbul SIRIUS - UFO / İstanbul U-Plast / İstanbul YÖRÜK Gıda / PINAR Group / Yozgat YÜKSEL Toplu Yemek / İstanbul YÜKSEL Group / İstanbul ZİYAFET Yemek&Catering Xx Basın Bülteni HERO Marka ve İletişim Hizmetleri’nin yeni ofisinin açılışında konuşan Ajans Başkanı Hakan Kahraman: “Ya marka olacağız ya tezgâhı kapatacağız” İstanbul, 3 Kasım 2006 HERO Marka ve İletişim Hizmetleri 3 Kasım tarihinden itibaren yeni ofisinde hizmet vermeye başladı ![]() ![]() Başta Çin olmak üzere hızla gelişmekte olan bazı ekonomilerin dünya piyasalarının yanı sıra Türkiye piyasasını da olumsuz yönde etkilemeye başladığına dikkat çeken Hakan Kahraman, “Türkiye’deki müteşebbisler Çin’in ekonomik istilasından kendilerini korumak istiyorlarsa bunu ancak marka olarak yapabilirler ![]() ![]() ![]() Ulusal ve uluslararası pazarlarda rekabet üstünlüğünün markalaşmayı başarabilen firmalar lehine değiştiğine işaret eden Kahraman, Türkiye’de başta ve acil olarak tekstil firmalarının kurumsal yapılanmalarının “marka” merkezli olması gerektiğinin altını çizdi ![]() Marka olabilmek için uluslararası kabul görmüş kriterlerin neler olduğunu da sıralayan Kahraman, bunu yapmak isteyen işletmelerin öncelikle tüketici davranışlarını doğru okuyarak buna uygun stratejik iletişim yapmaları gerektiğini söyledi ![]() “Marka tescili ve reklâm markalaşma sürecinde hayati öneme sahip olmakla birlikte, marka çok daha kapsamlı bir stratejik iletişim süreci ile oluşturulabilir ![]() ![]() ![]() “Reklâma harcanan paraların yüzde 80’i boşa gidiyor” Kurumsallaşmalarını başaramayan firmaların markalaşma süreçlerinin de problemli olduğuna dikkat çeken Kahraman, “Ama maalesef ülkemizde hemen her konuda olduğu gibi reklâmcılık sektörü de henüz olması gereken noktanın çok gerisinde seyrediyor ![]() ![]() Markaların ürün kalitesi ve hedeflenen kitlenin durumuna göre pazarlarda doğru konumlandırılmasının kaçınılmaz olduğuna işaret eden Kahraman, “Eğer bir firma bütün çabalarına ve harcadığı büyük paralara rağmen marka olma konusunda ciddi problemler yaşıyorsa bunun tek sebebi markaya yanlış yerden yaklaşıyor olmasıdır ![]() ![]() “Hala uluslararası piyasalarda ciddi bir markamız yok” Bugün artık marka ve reklâm çalışmalarının pazarlama stratejileri ile iç-içe geçtiğini ve Türkiye’de de marka bilincinin her geçen gün biraz daha arttığını ve özellikle tüketici kitlesinin tüketim tercihlerinde markalı ürünlere yoğunlaşmaya başladığını belirten Kahraman, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Bugün buna ‘bütünleşik pazarlama iletişimi” adı veriliyor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|