Wrİstanbul |
04-07-2015 | #1 |
photoman
|
WrİstanbulWR Istanbul Sosyal medya pazarlamada var olmaya başladığı zamanlarda ajansların verdiği bir yan hizmet iken daha sonra pazarlamanın bir alt kolu olarak ayrışmaya başladı Zamanla markaların içerikleri hızlı tüketme isteği üzerine strateji dahilinde oluşturulan feed’ler, yarışmalar fabrikasyon içerikler ve sadece bir “Günaydın” görselinden ibaret olmaya başlarken tekrar bir çok farklı alandaki ajans kendi bünyesinde bir sosyal medya yöneticisi¬¬¬ bulundurmaya başladı Ya da markalarkendi içinde in-house çözme kararı aldı Peki, sosyal medya¬ ajansı ya da dijital reklam ajansı olmak bu kadar kolay mı? WR Istanbul olarak {sosyal medya / dijital medya} yönetiminin tüm dinamiklerini kullanıyor tam bir sosyal medya hizmeti sunuyoruz Markanın ihtiyacına göre monitoring (takip), seeding yapıyor, içerik üretiyor, tasarım yapıyoruz Yine markanın ihtiyacına göre gerek ayrı uzun vadeli sosyal medya stratejileri sunuyor gerekse mevcut stratejilerine sosyal medyayı entegre ediyoruz Bunları yaparken en önemlisi sosyal medyanın pazarlamanın önemli bir dalı olduğunu unutmuyoruz İçeriklerimizde her zaman en farklı olanı ve dikkat çeken içerikleri kullanıcılara sunuyoruz Bu sebeple video prodüksiyonu da her zaman tüm pazarlama stratejilerimizde kullanıyoruz Bunun yanı sıra WR Istanbul , tam bir dijital medya ajansıdır Hizmetleri sosyal medya ile sınırlı kalmamaktadır Google Adwords ise en doğru hedef kitleye ulaşmanızı, SEO ile Google’da ilk sıralarda çıkmanızı sağlıyoruz Sektörün ilklerinden oluşan ekibimiz ile WR Istanbul , tam bir sosyal medya ajansı olmanın yanı sıra sosyal medyanın gücüne güvenen markalar ile çalışmayı kendine misyon edinmiştir |
|