![]() |
Triumph Daytona 675 |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Triumph Daytona 675Triumph Daytona 675 ![]() ![]() ![]() Triumph ![]() ![]() ![]() ![]() Triumph hiç bir zaman 4 silindirli bir motor yapmanın yanından dahi geçmezken ve hatta hala modern klasik olarak adlandırdığı motor grubunda ters tarafta konumlandırılmış vites ve arka freni ile radikalliğini devam ettirmekte iken 2006 yılında piyasaya sürülen bu muzur görünüşlü sportmen gencin önemi çok büyüktür ![]() Triumph yıllardır Japon rakipleriyle yarışabilmek için 4 silindirli bir Daytona yapmak için uğraş vermişti ![]() ![]() 600 ve 650 cc hacmindeki Daytona modelleri hiç bir zaman kötü motosikletler olmadılar ama Japon rakipleri ile aralarında ciddi farklar bulunmaktaydı ![]() ![]() 675 sadece bir tek şeyi iyi yapmıyor ![]() ![]() ![]() ![]() Doğru özelliklerle birlikte geliyor ve motor inanılmaz bir biçimde devir 14000rpm'e yaklaşırken hala torku hissedebiliyorsunuz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dünyanın ilk 3 silindirli ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Koltuk altından çıkan egzozunda ikinci bir valfe ile torkudaha verimli kullanır ![]() ![]() Daytona 675'in motor üzerinden dolanan alüminyum şasesi dar 3 silindirli tasarımın avantajlarından faydalanmak amacıyla tasarlanmıştır ![]() Ön arka süspansiyon tamamiyle ayarlanabilir ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dijital gösterge konsolu alışılageldik trip fonksiyonları yanında yakıt ekonomi göstergesine de sahiptir ![]() ![]() ![]() Programlanabilir vites değiştirme işareti ![]() ![]() ![]() Daytona 675 ![]() ![]() Özellikleri: Motor Tipi: Sıvı soğutmalı ![]() ![]() Hacim: 675cc Çap/Strok: 74 ![]() ![]() Sıkıştırma: 12 ![]() Yakıt Sistemi: Çok noktalı ![]() Ateşleme: Dijital – endüktif tip – elektronik motor yönetim sistemi aracılığıyla Aktarım: O ring chain Debriyaj: Islak ![]() Vites kutusu: 6-vites ![]() Şase: Alüminyum çift kiriş Salıncak kolu: Ayarlanabilir mil pozisyonlu birbirine tutturulmuş çift taraflı alüminyum alaşım Ön Jant: Alaşım ![]() ![]() ![]() Arka Jant: Alloy 5-kollu ![]() ![]() Ön Lastik: 120/70 ZR 17 Arka Lastik: 180/55 ZR 17 Ön Süspansiyon: 41mm ayarlı USD Arka Süspansiyon: Sırt rezervuarlı ayarlı monoshock Ön Fren: Çift 308mm disk ![]() Arka Fren: Tek 220mm disk ![]() Ölçüler: Uzunluk: 2010mm (79 ![]() Genişlik: (gidon) 710mm (28in) Yükseklik: 1109mm (43 ![]() Sele yüksekliği: 825mm (32 ![]() Dingil mesafesi: 1392mm (54 ![]() Rake/Trail: 23 ![]() ![]() Yakıt tankı kapasitesi:17 ![]() Performans: Max Güç: 125PS (123bhp) @ 12 ![]() Max Tork: 72Nm @ 11 ![]() Renkler: Yanık Sarı ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|