6 Kişilik Komik Skeç - Kabadayi Okulu |
|
|
#1 |
|
Prof. Dr. Sinsi
|
6 Kişilik Komik Skeç - Kabadayi OkuluKABADAYI OKULU KAHRAMANLAR: Kabadayılar Kralı Uğur Çakal Semih Tilki Volkan Karabela Halil Baba Oğuz Domdom Bayram Kabadayı okulu öğrencileri sınıfta beklemektedir (Jenerik müziği çalmaktadır ) Kabadayıların bazıları volta atmakta bazıları ise tespih çekmektedir Bu sırada kabadayılar kralı Uğur sınıfa girer![]() K Uğur: Selamun Aleyküm kardaşlar!Sınıf: Aleyküm Selam ağabeyimiz! K Uğur: Eyvallah, oturun![]() (Sınıf oturur Kabadayılar kralı Uğur yoklama alır Adı okunan “eyvallah” der )K Uğur: Bugün kabadayı duruşlarını öğreneceğiz![]() Sınıf: Eyvallah! K Uğur: Evet, Çakal Semih kardeşimiz, ayağa kalk!Ç Semih: Eyvallah!K Uğur: Bize göster bakalım, kabadayı nasıl bakar?(Semih seyirciye doğru Küçük Emrah gibi bakar )K Uğur: Olmadı olmadı! Öyle mi bakılır! Bana bakın şimdi![]() (K Uğur sert bir şekilde seyirciye bakar )K Uğur: Anladınız mı?Sınıf: Eyvallah! K Uğur: Tilki Volkan kardeşimiz, ayağa kalk!T Volkan: Eyvallah!(ince seslidir)K Uğur: Bize göster bakalım, nasıl nara atılır?T Volkan: Hieeeeeeyyyyyytttttt!!!K Uğur: Olmadı olmadı! Bu sesle kimse korkmaz Bana bakın şimdi (Nara atar )K Uğur: Anladınız mı?Sınıf Eyvallah!K Uğur: Baba Oğuz kardeşimiz, ayağa kalk!B Oğuz: Eyvallah!K Uğur: Bize göster bakalım nasıl tespih çekilir?B Oğuz: (Tespihi cebinden çıkarır) Bismillah, bismillah, bismillah…K Uğur: Allah kabul etsin! Yahu beni ****rtmeyin! Kabadayı öyle mi tespih çeker?Bak şimdi: (Nasıl tespih çekileceğini gösterir )K Uğur: Anladınız mı?Sınıf: Eyvallah! K Uğur: Domdom Bayram karedeşimiz, ayağa kalk!D Bayram: Eyvallah!K Uğur: Bize göster bakalım, nasıl bıçak çekilir?D Bayram: Hiiieeeeeyyyyt! (Cebinden tırnak makası çıkarır )K Uğur: Olmuyor olmuyor! Ulan o ne? Sen nasıl kabadayısın?K Uğur: (Cebinden bıçağı çıkarır, tam bağırırken dışarıdan bir kadın sesi gelir )Kadın: Uğuuurrr! K Uğur: Eyvah hanım çağırıyor! Buyur gülüm! (Heyecanlı bir şekilde sahneyi terk eder )Kabadayılar ayağa kalkar, hep beraber: EYVALLAH… -SON- |
|
|
|