Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Eğitim - Öğretim - Dersler - Genel Bilgiler > Genel Bilgiler > Motorlu Taşıtlar

Yeni Konu Gönder Yanıtla
 
Konu Araçları
audi, quattro, tdi, test, tuning

Audi A3 2.0 Tdi Quattro Test Tuning

Eski 10-21-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi
Varsayılan

Audi A3 2.0 Tdi Quattro Test Tuning




Audi A3 20 Tdi Quattro Test tuning



Bir A3’te bulunabilecek her şey bu modelde mevcut 20 lt’nin performansı, Quattro’nun yol tutuş başarısı, bir dizelin yakıt ekonomisi ve S-Line’ın donanım zenginliği Karşınızda A3 20 TDI Quattro S-Line

BENİ EN ÇOK HEYECANLANDIRAN OTOMOBİLİN test sürüşünü yapıp da yazma imkanına sahip olmam, şanslı olduğumum mu, yoksa insanın çok istediği bir şeyin gerçek olabileceğinin belirtisi midir? İşte burada içinden çıkamadığım bir duruma giriyorum

Tasarımın en harika adı A3’ün eskisi de yenisi de ve bence bundan sonrakileri de aynı güzellikte devam edebilecek bir yapıt Bu aracı çok beğenmem belki de benim fanatikliğimdendir, fakat biliyorum ki benim gibi birçok bayan da beğeniyor bu otomobili ve dikkatini çekiyor

Şimdi kendinizi hem spor, hem ekonomik, hem de lüks bir araca binmek üzere hazırlayın Aracımızın adı Audi A3 20 TDI Quattro Bu aracı yazması zor, fakat kullanması ve içinde bulunması çok keyifli Direksiyona geçtiğinizde karşınıza gelen ekran ve içerideki geniş alandan ibaret olsa gerek, daha üst sınıf bir otomobil içinde var olduğunuzu düşünmenize sebep oluyor ve inmek istemiyorsunuz Ya da inip doğru bir Audi Showroom’unun yolunu tutuyorsunuz

A3 alıp almama kararsızlığı yaşarken bu araç testi bana ilaç gibi geldi desem yeridir Tabi artık 20 Quattro’dan sonra 16 lt’lik bir motor beni performans açısından kesemeyecek gibi Kalkış anında hem 4 tekerlekten çekişli olmanın verdiği avantaj, hem de yüksek torkun verdiği kuvvet ile, sanki uzaya fırlatılmak üzere hazırlanmış bir uzay mekiğinin içinde olduğunuzu düşünmenize neden olabilir Dizel olmasına rağmen, 20 TDI, benzinli kadar dinamik bir performans sunuyor

Sürüşümüz esnasında yaptığımız denemeler bizi bu araca daha da tutkuyla bağlanmamızı sağladı Hem yol tutuştaki üstünlük, hem performans, hem tasarım, hem kullanışlı iç mekan ve özellikle de konforu en üst safhada size sunan koltukları ile dış görüntüsü birleştirildiğinde ortaya muhteşem bir sonuç çıkıyor ve benim için bunun adı A3 oluyor

Yeni bir ilişkiye başlarken duyulan bir heyecan vardır ve aşkın başlangıcıdır hani Benim bu araca hislerimde aynı bunun gibi tarif edilebilir Heyecan verici ve çarpıcı Derler ya önemli olan iç güzelliğidir, alın size her ikisinin de güzel olduğu bir sonuç Yakışıklı ve karizmatik bir erkeğe benzetiyorum A3 çizgisini Bana göre görüntüde daha iyisi yok ama ben ağabeylerini daha fazla kıskandırmadan kapıyorum bu konuyu O kadar çok sevmeme rağmen kendi aracıma bindiğimde A3’ten indiğim için yüzümde üzgün bir ifade oluştuğunu kendimden olduğu gibi kimseden de saklayamıyorum A3 20 TDI‘ın gazına bastığınızda sizi koltuğa yapıştıran tepkisi ve yolların sanki yeni asfalt dökülmüşçesine pürüzsüz hissedilmesini sağlayan konforu ve tabi S-Line özelliklerinin avantajlarını ister istemez arıyor insan

Bol seçenekli bir pazar sergilemiş Doğuş Grubu A3 serisinde Bizim test aracımız Quattro özelliği de taşımakta İşte mükemmellik bu noktada bir kez daha gözümüze çarpıyor Aracımızın Quattro olması her türlü hava koşulunda ekstra başarılı yol tutuşu sağlamakta sürücüye

Böylesine başarılı bir hızlanma sunabilen araç nasıl durabiliyor diye düşünebilirsiniz Daha doğrusu durabiliyor mu? Cevap; evet 185 km/s hızla giderken birkaç saniyede 30 km/s hıza düşebilen bir fren sistemine sahip ve ben her seferinde araçtan inip bu sistemin önünde eğiliyorum Özellikle İstanbul’da her an bir yolu kapatıp şeritleri geliş yönüne aktarmış olabileceklerinden, aracınızın frenlerinin ve farlarının çok iyi olması gerekmekte Aksi takdirde pek kurtuluşunuz yok gibi

Sen arabaya aşık olmuşsun, her şeyi sana süper geliyor diye de düşünmeniz normal Ama hiç mi beğenmediğin yeri yok derseniz; dirsek minderinin çok yukarda olmasının ve el freni çekiminde rahatsızlık vermesinden dolayı da kullanışlı olmanın dışına çıktığını söyleyebilirim Dizel motorlardaki motor sesi bu arada da bizi rahatsız ediyor Ama buna çare olarak sesi bastıran müzik sistemine hayran

kalmamak elde değil

Yazılamayan o kadar çok his var ki aracın içinde Benim tavsiyem gidip bir test sürüşü yapmanız Eğer otomobil değiştirmeyi düşünüyorsanız; bu standartlarda, bu kuvvette ve bu cazibeye sahip çok fazla alternatif göremiyorum hatchback sınıfında

AUDI A3 20 TDI QUATTRO S-LINE

Motor: 4 silindir, DOHC, 16V, turbodizel

Silindir hacmi: 1968 cc

Maksimum güç: 140 HP 4000 d/d

Maksimum tork: 320 Nm 1750-2500 d/d

Şanzıman: 6 ileri manuel

Aktarma: 4 tekerlekten çekişli

Maksimum hız: 207 km/s

0-100 km/s: 95 sn

Yakıt tüketimi: 55 lt/100 km

Lastikler: 225/45 R17

Boş ağırlık: 1340 kg

Uz/gen/yük: 4205/1765/1420 mm

Bagaj hacmi: 350/1100 lt

Fiyat: 40922 Euro



Alıntı Yaparak Cevapla
 
Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »


forumsinsi.com
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
ForumSinsi.com hakkında yapılacak tüm şikayetlerde ilgili adresimizle iletişime geçilmesi halinde kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde gereken işlemler yapılacaktır. İletişime geçmek için buraya tıklayınız.