![]() |
Zer Da Fedea? |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Zer Da Fedea?Zer da fedea? Hakkında Zer da fedea? Zer da fedea? Fedea, jakinarazi du oinarri, eta sei ta'âlâ Allahu by berri ematea, Allahu Hadrat Muhammad ekarri ta'âlâ k uste aginduak eta debekuak, eta uste du hizkuntza hau da sinesten ![]() Credo ondorengoa da: Billah eta melaiketihi eta kütübihi eta rüsülihi Credo vel vel yevmil barne eta bilkaderi hayrihi eta şerrihi minallahi ta'âlâ ba'sü eskubidea ba'del mevti ![]() ![]() [Hau da, Jainkoa, aingeruak, bidalitako liburuak, bere Messengers, azken egunean, patua da, ona eta gaizkia Ala da, heriotza ondoren Resurrección sinesten dute ![]() ![]() Iman, la erlijioa, kontuan, esperientzia eta filosofia profeta, kontuan hartu ala ez duten ala ez onartzeko egiaztatzeko, eta nahi bezala, sinesteko ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Into kontuan pertsona bat ez ukitu sinisten duten (gaur zientzia, azaltzen ikusezina izpiak duten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gure Master Profeta, jakinarazitako hurrengo bertsoak azaltzeko fededun fede zen azaltzen dute: (Nor Ala, bere liburuak, bere profeta, azken egunean, sinesten [hau da, Resurrección, zeru, infernu, kontuan hartu, Mizana], patua da, ona eta gaizkia Allah batetik, eta heriotza da, bere heriotza eta piztuera da sinestea ondoren ![]() ![]() Santua Karim buyuruluyor mealen esan du: (Ala in Piedad erreala eta aurrerantzean, bere liburuak, bere mezulari a ![]() (Dira Ikusi gabeko dute [behar Ala, aingeruak, epaia, zeru egunean, infernua ez ikusi arren] dute sinesten ![]() (Behera duzun dira, ustez aurreko liburu dut eta hemendik aurrera ere ![]() Hiru bertso, Allah eta aurrerantzean, aingeruak, liburuak, profeta, eta jakinarazi Ikusi gabeko sinesten ![]() (Allah badaki zer egin eta zer izango dira ![]() (Ez dago heriotza ez da, ez, ez da Allah baimenik konektatuta ![]() (Nor eskertzen heriotzaren ordua, baina Jainkoak ![]() Hiru bertso, Jainkoak da ona adierazi nahi du, ha patua sinesten ![]() (Alde A denak ukitzeko, "Hau Ala da," direla esan, gaizkiaren hasieran dator, "honek duzulako da," ![]() ![]() verso honetan, txostenak ez gaiztoaren Jainkoak ![]() (Muhammad [Prophet], Bere of Allah mezulariak eta bere Messenger-en azkena ![]() verso honetan, Allah de Messenger jakinarazi profeta dela ![]() Amentü'nün esanahia Sinetsi Jainkoarengan: Allahu ta'âlâ presentzia, batasun, bera baina Ala, ezer batetik sortu dena, eta ez bera ez bihotz argazkiak sormen sinisten da onartu ![]() ![]() (Mesedez, Allah eta bere Messenger, Ummi profeta duela sinisten!) [Purgatorio 158] aingeru sinesten: aingeruak erakunde argitsua ![]() ![]() ![]() (Ala in Piedad erreala eta aurrerantzean, bere liburuak, bere mezulari a ![]() Liburu ustez: Psalms, Torah da, Biblia, Koran eta beste Allahu ta'âlâ bidalitako liburuak, merezi duzula uste denek behar dute ![]() ![]() ![]() (Behera duzun [du Koran Kerime] dira, ustez, aurreko kokapena liburuak egiten dut ![]() profeta sinesten dute: Allahu Profetak guztiak ziren ta'âlâ, leialak egiazkoa arabera aukeratzen dute, eta onartzen direla Bekatuaren errugabea da ziurtatzen ![]() ![]() ![]() ![]() (Profeten uste Jainkoaren edozein arteko bereizketa guztiak bere etekinak izango dituzte ![]() Istripu eta patua sinesten: Allahu ta'âlâ hutsalak pertsona da, hau xume herriaren borondatearen arabera eta dena Allahu ta'âlâ da sortutako sinesten aukeratu dute egiten dute ![]() ![]() (Beharrean Allah en komando etorkizunean izan behar du, patu bat idatzi ![]() eta aurrerantzean ere Sinetsi: Resurrección pertsona kopunca gero, bizitza itzultzeko, kontuak eta mizandan, zeruan musulmanen ondoren, unbelievers du infernua eta betiereko kalacaklarına joaten ustez, eta onartu nahi da ![]() (, [Musulmanen] dute dute Azken Egunean sinesten ![]() Lekuko-hitza honela izan behar duela uste dut: lekuko, nik ezagutzen dut, eta deklaratzen dugula ikusi dute hartz dut, ez jainko ez baina Allah da ![]() ![]() (Muhammad [Prophet], Bere of Allah mezulariak eta bere Messenger-en azkena ![]() (Dutenek Allah eta bere Profeta sinesten, eta ordaina Nur du ![]() |
![]() |
![]() |
|