![]() |
Hvad Er Tro? |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Hvad Er Tro?Hvad er tro? Hakkında Hvad er tro? Hvad er tro? Tro, at tro, at de indberettede grundlag, og seks rapporteret af ta'ala Allahu, anlagt Allahu Hadrat Muhammad af ta'ala tror alle de befalinger og forbud, og mener sproget til at sige ![]() Credo er som følger: Billah og melaiketihi og kütübihi og rüsülihi credo Vel Vel yevmil laden og bilkaderi hayrihi og şerrihi minallahi ta'ala ba'sü ret ba'del mevti ![]() ![]() [Det er, Gud, engle, sendt bøger, Hans sendebud, den sidste dag, skæbne, godt og ondt er fra Allah, tror på opstandelsen efter døden ![]() ![]() Iman, som profet for religionen, sind, erfaring og filosofi, uanset om ikke at attestere, om de vil acceptere det, og som, tro er ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hensyntagen til, at en person, der ikke tror på touch, (i dag inden for videnskab, forklarer, at usynlige stråler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vores Mester Profeten, rapporteret følgende vers forklare tro troende blev beskrevet som følger: (Hvem tror på Allah, Hans bøger, Hans profeter, den sidste dag, [dvs opstandelsen, himmel, helvede, tage hensyn til, Mizana], skæbne, godt og ondt er fra Allah, til døden, efter hans død og opstandelse er at tro ![]() ![]() Hellige Karîm buyuruluyor mealen sagde: (Den virkelige fromhed på Allah og det Hinsides, i hans bøger, hans budbringere ![]() (De er i de usete [til Allah, englene, Dommens dag, himlen, helvede ikke se, selvom] de tror ![]() (De er op til dig, jeg tror de tidligere bøger og i det hinsides ![]() Disse tre vers, Allah og det hinsides, engle, bøger, profeter, er og rapporteres at tro på det usete ![]() (Allah ved, hvad de gjorde, og hvad de vil ![]() (Der er ingen død, er ingen ikke er forbundet med tilladelse fra Allah ![]() (Hvem sætter pris på dødstidspunktet, men Gud ![]() Disse tre vers, er af Gud til at erklære påskønnelse, har til at tro på skæbnen ![]() (En fordel at røre ved dem, "Dette er fra Allah," siger de, kommer i begyndelsen af det onde, "Dette er på grund af dig," siger de ![]() ![]() I dette vers, ingen rapporter om, at den onde gud ![]() (Muhammad [Profeten], den sidste af hans budbringere af Allah og Hans budbringer ![]() I dette vers, rapporterede Allahs Budbringer, at profeten ![]() Amentü'nün betydning Tro på Gud: Allahu ta'ala tilstedeværelse, enhed, ikke af ham, men Allah, skabt alt af intet, hvorfra der ikke på hjerte tror på kreativ, er at acceptere ![]() ![]() (Venligst tror på Allah og Hans budbringer, de Ummi profet!) [Skærsilden 158] Tror på engle: Lysende organer i engle ![]() ![]() ![]() (Den virkelige fromhed på Allah og det Hinsides, i hans bøger, hans budbringere ![]() Bøger til at tro: Salmer, Toraen, Bibelen, Koranen og andre bøger sendt af Allahu ta'ala, de alle må tro, at du fortjener ![]() ![]() ![]() (De er op til dig [Koranen Kerime], jeg tror den tidligere downloadede bøger ![]() Tror på profeterne: Allahu alle profeterne blev valgt af ta'ala, loyal, sandfærdig, og indrømme, at de er uskyldige i synd er at certificere ![]() ![]() ![]() ![]() (Alle de profeter, der tror og skelnen mellem nogen af Gud vil få deres belønninger ![]() Ulykke og tro på skæbne: Allahu ta'ala ubetydelige folk, der vil, ifølge folkets vilje i denne beskedne og de gør alt, hvad de valgte at tro på Allahu ta'ala er oprettet ![]() ![]() (I stedet for Allahs kommando skal være fremtiden, var en skæbne skrevet ![]() Tro på det hinsides: Opstandelse mennesker kopunca, ville vende tilbage til livet, efter at regnskaberne og mizandan, muslimer i himlen, vil vantro gå til helvede og evig kalacaklarına der til at tro, at acceptere og som det er ![]() (De [muslimerne], de tror på Den Sidste Dag ![]() Vidne-Jeg tror, ordet bør være som følger: Jeg bærer vidnesbyrd om, at jeg, som jeg kender, og erklærer, at vi har set, er der ingen anden gud end Allah ![]() ![]() (Muhammad [Profeten], den sidste af hans budbringere af Allah og Hans budbringer ![]() (De, der tror på Allah og Hans Profet, og belønningen er nur ![]() |
![]() |
![]() |
|