Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Forum İslam > İslami Genel Konular

Yeni Konu Gönder Yanıtla

Konu Araçları
hvad, tro

Hvad Er Tro?

Eski 10-11-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi

Hvad Er Tro?

Hvad er tro?
Hakkında Hvad er tro?

Hvad er tro?

Tro, at tro, at de indberettede grundlag, og seks rapporteret af ta'ala Allahu, anlagt Allahu Hadrat Muhammad af ta'ala tror alle de befalinger og forbud, og mener sproget til at sige

Credo er som følger:

Billah og melaiketihi og kütübihi og rüsülihi credo Vel Vel yevmil laden og bilkaderi hayrihi og şerrihi minallahi ta'ala ba'sü ret ba'del mevti Nødder og eşhedü Enne Eşhedü Lâ syg og resülühü abdühü Muhammad

[Det er, Gud, engle, sendt bøger, Hans sendebud, den sidste dag, skæbne, godt og ondt er fra Allah, tror på opstandelsen efter døden Er ikke gud end Allah og Muhammad er Allahs tjener og sidste Messenger alaihissalâm at ville vidne]

Iman, som profet for religionen, sind, erfaring og filosofi, uanset om ikke at attestere, om de vil acceptere det, og som, tro er Fordi det er rimeligt at kontrollere, vil han bevidne, vil Messenger ikke bekræfte Eller er det Messenger og sindet sammen, at attestere, at profeten ikke ville have tillid til helt Er ufuldstændig, er der ikke Allahu ta'ala, (de usete [Profeten kommunikerer ikke se noget, selvom] de tror på) informerer os (Bekara 3) af Messenger, (Religiøse [bestemmelser, religion erklærer] ölçenden mere skadedyr og har ikke noget imod) sagde (Tabarani)

Hensyntagen til, at en person, der ikke tror på touch, (i dag inden for videnskab, forklarer, at usynlige stråler For eksempel kan en kontrol og TV, radioer og biler betjene Dette kan forårsage skade på øjne nu ikke længere tror), "dette ville ikke være værd På grund af denne menneskelige religion, den registeransvarlige ikke mener, at şuaya Eller mener, at både stråler og profeten Med andre ord er videnskaben enige om at, effekten af strålerne set gennem øjnene af troen på, at dette sker Noget af den religion, videnskab bevise edemese, fordele og ulemper ikke se med øjet, der stadig brug for at tro Real tro er at tro, at se er at tro på det usete Efter at have set det, ville det ikke blive troet Ville være at indrømme, at han så Bekara Sura 3 vers, at tro på det usete, övülüyor se dem til at tro Under forudsætning af tro til tro på usete er påkrævet Fordi jeg ikke har set en

Vores Mester Profeten, rapporteret følgende vers forklare tro troende blev beskrevet som følger:

(Hvem tror på Allah, Hans bøger, Hans profeter, den sidste dag, [dvs opstandelsen, himmel, helvede, tage hensyn til, Mizana], skæbne, godt og ondt er fra Allah, til døden, efter hans død og opstandelse er at tro Allah Jeg er Hans tjener og Sendebud, og ikke en anden er at vidne) [Bukhari, Muslim, Nesa]

Hellige Karîm buyuruluyor mealen sagde:

(Den virkelige fromhed på Allah og det Hinsides, i hans bøger, hans budbringere) [Bekara 177]

(De er i de usete [til Allah, englene, Dommens dag, himlen, helvede ikke se, selvom] de tror) [Bekara 3]

(De er op til dig, jeg tror de tidligere bøger og i det hinsides) [Bekara 4]

Disse tre vers, Allah og det hinsides, engle, bøger, profeter, er og rapporteres at tro på det usete

(Allah ved, hvad de gjorde, og hvad de vil) [Bekara 255]

(Der er ingen død, er ingen ikke er forbundet med tilladelse fra Allah) [Al-Imran 145]

(Hvem sætter pris på dødstidspunktet, men Gud) [Enam 2]

Disse tre vers, er af Gud til at erklære påskønnelse, har til at tro på skæbnen

(En fordel at røre ved dem, "Dette er fra Allah," siger de, kommer i begyndelsen af det onde, "Dette er på grund af dig," siger de "Askebæger min indillah" [alle fra Allah] også, et venligt ord til dem, der ikke forstår, hvad der foregår) [ Nisa 78]

I dette vers, ingen rapporter om, at den onde gud

(Muhammad [Profeten], den sidste af hans budbringere af Allah og Hans budbringer) [Ahzab 40]

I dette vers, rapporterede Allahs Budbringer, at profeten

Amentü'nün betydning

Tro på Gud:

Allahu ta'ala tilstedeværelse, enhed, ikke af ham, men Allah, skabt alt af intet, hvorfra der ikke på hjerte tror på kreativ, er at acceptere Profeten Muhammad den sidste profet sendt af Gud's nåde i verdener af religion rapportering til at acceptere dem alle, er Et vers-i Karima:

(Venligst tror på Allah og Hans budbringer, de Ummi profet!) [Skærsilden 158]

Tror på engle:

Lysende organer i engle Ingen af maskulinitet er kvindelighed Alle af dem uskyldige, er sikker på at acceptere, certificere, skal kunne lide deres job Et vers-i Karima:

(Den virkelige fromhed på Allah og det Hinsides, i hans bøger, hans budbringere) [Bekara 177]

Bøger til at tro:

Salmer, Toraen, Bibelen, Koranen og andre bøger sendt af Allahu ta'ala, de alle må tro, at du fortjener Men i tidligere bøger af folk, der ændrede Koranen Koranen, kom Guds ord til at være at vide, at det betyder at acceptere og bekræfte Ingen af de tidligere bøger, selv om den er uændret, nemlig at der har været ophævet Nesh af Allahu ta'ala mener bør fjernes Et vers-i Karima:

(De er op til dig [Koranen Kerime], jeg tror den tidligere downloadede bøger) [Bekara 4]

Tror på profeterne:

Allahu alle profeterne blev valgt af ta'ala, loyal, sandfærdig, og indrømme, at de er uskyldige i synd er at certificere Ikke acceptere selv en af dem, brød ingen, ville være blasfemisk Profeten Adam var den første af profeterne og de sidste til at tro, at profeten Muhammed, er at acceptere og bekræfte Master reglerne i religion af profeten til at tro, at den bedste måde og fuldstændig anmeldelse, til at acceptere alle disse bud og forbud, er ligesom alle af dem Et vers-i Karima:

(Alle de profeter, der tror og skelnen mellem nogen af Gud vil få deres belønninger) [Nisa 152]

Ulykke og tro på skæbne:

Allahu ta'ala ubetydelige folk, der vil, ifølge folkets vilje i denne beskedne og de gør alt, hvad de valgte at tro på Allahu ta'ala er oprettet Nej, og det onde, de efterspørger alt fra tjenere, hvis Gud vil det indebærer at vide, at acceptere det med midler til at kontrollere og lignende Et vers-i Karima:

(I stedet for Allahs kommando skal være fremtiden, var en skæbne skrevet) [Ahzab 38]

Tro på det hinsides:

Opstandelse mennesker kopunca, ville vende tilbage til livet, efter at regnskaberne og mizandan, muslimer i himlen, vil vantro gå til helvede og evig kalacaklarına der til at tro, at acceptere og som det er Et vers-i Karima:

(De [muslimerne], de tror på Den Sidste Dag) [Bekara 4]

Vidne-Jeg tror, ordet bør være som følger:

Jeg bærer vidnesbyrd om, at jeg, som jeg kender, og erklærer, at vi har set, er der ingen anden gud end Allah Og alligevel er jeg bærer vidnesbyrd om, at hans tjener, profeten Muhammad, Messenger og den sidste profet To vers-i Karima:

(Muhammad [Profeten], den sidste af hans budbringere af Allah og Hans budbringer) [Ahzab 40]

(De, der tror på Allah og Hans Profet, og belønningen er nur) [Hadid, 19]

Alıntı Yaparak Cevapla

Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »

forumsinsi.com