![]() |
Hva Er Tro? |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Hva Er Tro?Hva er tro? Hakkında Hva er tro? Hva er tro? Tro, å tro at de rapporterte grunnlag, og seks rapportert av Ta'ala Allahu, Allahu Hadrat Muhammad brakt av Ta'ala tror alle de bud og forbud, og mener at språket er å si ![]() Credo er som følger: Billah og melaiketihi og kütübihi og rüsülihi credo vel vel yevmil barn og bilkaderi hayrihi og şerrihi minallahi Ta'ala ba'sü rett ba'del mevti ![]() ![]() [Det vil si, Gud, engler, sendte bøker, Hans sendebud, den siste dagen, skjebne, godt og ondt er fra Allah, tror på oppstandelsen etter døden ![]() ![]() Iman, som profeten av religion, sinnet, erfaring og filosofi, uavhengig av om å sertifisere om du vil godta det, og liker, er å tro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hensyn til at en person som ikke tror på berøring, (i dag i naturfag, forklarer at usynlige stråler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vår Mester profeten, rapporterte følgende vers forklarer tro troende ble beskrevet som følger: (Hvem tror på Allah, Hans bøker, hans profeter, den ytterste dag, [dvs ![]() ![]() ![]() Holy Karim buyuruluyor mealen sa: (Den virkelige fromhet i Allah og den hinsidige, i hans bøker, Hans sendebud ![]() (De er i Unseen [til Allah, englene, dommedag, himmel, helvete ikke se selv om] de mener ![]() (De er opp til deg, jeg tror den forrige bøkene, og i det hinsidige ![]() Disse tre versene, Allah og den hinsidige, engler, bøker, profeter, er, og rapporteres å tro på Unseen ![]() (Allah vet hva de gjorde og hva de vil ![]() (Det er ingen død, er det ingen som ikke er knyttet til tillatelse av Allah ![]() (Hvem setter pris på dødstidspunktet, men Gud ![]() Disse tre versene, er av Gud til å erklære takknemlighet, har å tro på skjebnen ![]() (En fordel å ta på dem, "Dette er fra Allah, sier de, kommer i begynnelsen av onde," Dette er på grunn av dere, sier de ![]() ![]() I dette verset, ingen rapporter om at den onde guden ![]() (Muhammad [profeten], den siste av hans budbringere av Allah og hans budbringer ![]() I dette verset, rapporterte Messenger of Allah som profeten ![]() Amentü'nün mening Tro på Gud: Allahu Ta'ala tilstedeværelse, enhet, ikke av ham, men Allah, skapte alt fra ingenting, som ikke på hjertet tror på kreativ, er å akseptere ![]() ![]() (Vennligst tror på Allah og hans budbringer, den Ummi profeten!) [Purgatory 158] Tro på engler: Lysende organer i engler ![]() ![]() ![]() (Den virkelige fromhet i Allah og den hinsidige, i hans bøker, Hans sendebud ![]() Bøker til å tro: Salmer, Torahen, Bibelen, Koranen og andre bøker sendt av Allahu Ta'ala, de alle må tro at du fortjener ![]() ![]() ![]() (De er nede for deg [Koranen Kerime], jeg tror den tidligere nedlastede bøkene ![]() Tro i profetene: Allahu alle profetene ble valgt av Ta'ala, lojale, sannferdig, og innrømmer at de er uskyldig i synden er å bekrefte ![]() ![]() ![]() ![]() (Alle profetene som tror og skille mellom noen av Gud vil ha sin belønning ![]() Ulykke og tror på skjebnen: Allahu Ta'ala ubetydelig folk som vil, i henhold til viljen til folket i denne beskjedne, og de gjør alt de valgte å tro på Allahu Ta'ala er opprettet ![]() ![]() (I stedet for Allahs kommando må være fremtiden, var en skjebne skrevet ![]() Tro på livet etter døden: Resurrection folk kopunca, ville vende tilbake til livet, etter at regnskap og mizandan, muslimer i himmelen, vil vantro gå til helvete og evig kalacaklarına der for å tro, å akseptere og som det er ![]() (De [muslimer], tror de på den siste dag ![]() Vitne-Jeg mener ordet bør være som følger: Jeg bærer vitnesbyrd om at jeg, som jeg kjenner, og erklærer at vi har sett, det er ingen gud utenom Allah ![]() ![]() (Muhammad [profeten], den siste av hans budbringere av Allah og hans budbringer ![]() (De som tror på Allah og hans profet, og belønningen er Nur ![]() |
![]() |
![]() |
|