Hz. Abu Bakr Vir Die Voorbereiding Dag |
10-11-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Hz. Abu Bakr Vir Die Voorbereiding DagHz Abu Bakr vir die voorbereiding Dag Hakkında Hz Abu Bakr vir die voorbereiding Dag Hz Abu Bakr vir die voorbereiding Dag - Pr Aisha verduidelik: Hz Die profeet gebruik word om te kom na ons óf oggend of aand Maar God hom toegelaat het om te emigreer van die dag, die uur van die middag het gekom om ons Hy het nooit sou nooit genoeg tyd het My vader hom gesien "Hz Die profeet sou nooit in hierdie tyd Daar is sekerlik 'n belangrike oorsaak, "het hy gesê Hz Het in die profeet, my pa het opgestaan uit sy stoel het hom die plek Ek was met my pa en my suster Asma Hz Vader van die profeet "Hulle gaan uit," het hy gesê My pa "O, Boodskapper van Allah, hulle is my dogters My ma my pa op te offer om jou te kry Ek wonder wat is hierdie werk? "Hy het gevra Hz Profeet "Hy emigreer na my en het my toegelaat om te voorskyn kom uit Mekka," het hy gesê My pa "O Allah se apostel! Ek wil vriende wees, "het hy gesê Hz Profeet "Ek het gekom hier weg te neem met jou," het hy gesê Hy is nooit nie gesien jy huil vreugde totdat die dag 'n persoon Daardie dag het my pa geroep om vreugde en hüngür hüngür "O Allah se apostel, die volgende twee kameel voorberei vir dit," het hy gesê Dan, aan hulle gids, die Bani ge b Abdullah ibn Bakr stam Erkad'ı gehuur word B Die moeder van hierdie, die Bani Sehm Amr kabilesindendi en hy müşrikti nie Is oorhandig aan hom totdat die dag hulle sal gaan om te kyk na die kamele [1] - Pr Aisha het gesê: My pa "O, Boodskapper van Allah, neem my met dit," het hy gesê Hz Profeet "Ja, ek sal saam met jou ook," het hy gesê My pa "Ek het twee voortgesette my Vir ses maande in hierdie besigheid, aangesien ek begin voed Kry iemand om vir jou, "het hy gesê Hz Profeet "Ek het net dit koop," het hy gesê Koop een van die kameel Dan af hulle het na die grot verlaat [2] - Asma het gesê: Hz Mekka, die profeet, het ons twee keer 'n dag Maar die middag het gekom en ek was 'n volle dag van emigrasie "O my vader! Kyk, Hz Kom van die Profeet, "sê ek My pa "My ma het my vader profeet op te offer te kry Getirten hom hier op hierdie uur is sekerlik 'n belangrike, "het hy gesê Hz Vader van die profeet "Jy weet, God het my toestemming om af te sluit van Mekka?" Hy het gesê My pa "O Allah se apostel! Ek sal vriende? "Hy het gevra profeet Profeet "Ja, jy sal word!" Hy het gesê My pa "Ek het twee voortgesette my Sedert voed hulle of iets en wag vir hierdie dag Kry een van hulle, "het hy gesê Hz Profeet "Jy moet net geld kry," het hy gesê My pa "My ma geoffer my pa by julle te kry, wil jy die geld te neem," het hy gesê Hulle het 'n tafel van voorsiening Toe het ek my rug asblik band, het hy hooked up 'n stukkie van die tafel Hulle het die berg grot, het hulle gestop en Sevres My pa het by die grot, voordat die profeet het die grot, elke gat deur 'n vinger na die skade wat die profeet daar was' n tjek vir insekte Qoeraisj en die profeet Abu Bakr ook oor op soek na hulle vir hul verloor het Toekennings bring die profeet vaadettiler honderd kamele Twee berge van Mekka het begin om te kyk Waar hulle vandaan kom na die berg van Sevres Abu Bakr, wat dui op 'n persoon staan teenoor die grot "O Allah se apostel! Hierdie persoon is op soek om hier, "het hy gesê Hz Profeet "Nee, die vlerke van die engele verberg ons," sê Hierdie tyd, is daar begin terwyl hy gestaan het in die aangesig van die grot te pee Hz Profeet "As jy sien ons dit nie doen nie," het hy gesê So, hulle het drie dae in die grot Amir b Füheyre ons kleinvee bring hulle, bly saam met hulle in die nag, met die weiveld daar was herders in die oggend Die aand gaan saam met hulle Maar die stadig-bewegende skape aand toe my pa was die neem van die profeet Zannederlerdi dat die herders, en hy is saam met hulle My broer Abdullah in Mekka gedurende die dag loop, versamel nuus Kom na die grot duie gestort het in die donker, gee hulle die nuus Na sy vertrek uit hulle in die duisternis, was in Mekka in die oggend |
|