Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Forum İslam > İslami Genel Konular

Yeni Konu Gönder Yanıtla

Konu Araçları
aboe, bakr, voor, voorbereidingsdag

Hz. Aboe Bakr Voor De Voorbereidingsdag

Eski 10-11-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi

Hz. Aboe Bakr Voor De Voorbereidingsdag

Hz Aboe Bakr voor de voorbereidingsdag
Hakkında Hz Aboe Bakr voor de voorbereidingsdag

Hz Aboe Bakr voor de voorbereidingsdag

- Pr Aisha legt uit: Hz De Profeet was gewoon om ons te komen, hetzij 's morgens of' s avonds Maar God liet hem om te emigreren van de dag, het uur van de middag kwam naar ons toe Hij zou nooit nooit tijd Mijn vader zag hem

"Hz De profeet zou nooit hebben op dit moment Er is zeker een belangrijke oorzaak, "zei hij Hz Opgenomen in de Profeet, mijn vader stond op uit zijn stoel gaf hem de locatie Ik was met mijn vader en mijn zus Asma Hz Vader van de Profeet

"Ze gaan uit," zei hij Mijn vader

"O boodschapper van Allah, zij zijn mijn dochters Mijn moeder aan mijn vader te offeren om u te krijgen Ik vraag me af wat is deze baan? "Hij vroeg Hz Profeet

"Hij emigreerde naar me en liet me naar voren uit Mekka," zei hij Mijn vader

"O Allah's Apostel! Ik wil vrienden worden, "zei hij Hz Profeet

"Ik kwam hier om mee te nemen met u," zei hij Hij is nog nooit gezien je vreugde huilen tot de dag van een persoon Die dag mijn vader huilde van blijdschap en hüngür hüngür

"O Allah's Apostel, de volgende twee kamelen voorbereid", zei hij Dan, om hen te begeleiden, de Bani buil b Abdullah ibn Bakr stam Erkad'ı gehuurd B De moeder van deze, de Bani Sem Amr kabilesindendi en hij müşrikti nog niet Werden geleverd om hem tot de dag waarop ze zullen bewegen om te kijken naar de kamelen [1]

- Pr Aisha zei: Mijn vader

"O boodschapper van Allah, neem me mee," zei hij Hz Profeet

"Ja, ik ga ook weer mee te nemen," zei hij Mijn vader

"Ik heb twee vervolg van mijn Voor zes maanden in deze business sinds ik begon te voederen Iemand aan jou, "zei hij Hz Profeet

"Ik heb alleen het kopen," zei hij Kocht een van de kameel Dan af gingen ze naar de grot te verlaten [2]

- Asma zei: Hz Mekka, de Profeet kwam bij ons twee keer per dag Maar 's middags kwam en ik was een volle dag van emigratie

"O mijn vader! Kijk, Hz Komt van de Profeet, 'zei ik Mijn vader

"Mijn moeder met mijn vader aan de profeet offer te krijgen Getirten hem hier op dit uur is zeker een belangrijk ", zei hij Hz Vader van de Profeet

"Weet je, God gaf mij toestemming om af te sluiten van Mekka?" Zei hij Mijn vader

"O Allah's Apostel! Zal ik vrienden? "Hij vroeg Profeet Profeet

"Ja, je zult worden!" Zei hij Mijn vader

"Ik heb twee vervolg van mijn Sinds voederen of zoiets, op deze dag gewacht Haal een van hen, "zei hij Hz Profeet

"Je hoeft alleen geld krijgen," zei hij Mijn vader

"Mijn moeder offerde mijn vader aan u, u wilt het geld te nemen," zei hij Ze hebben een tabel van de voorziening Daarna heb ik weggegooid mijn rug riem, hij haakte een stukje van de tafel Ze gingen berggrot, stopten ze en Sèvres Mijn vader aangekomen bij de grot, voordat de Profeet ging de grot, elke hole door er een vinger naar schade toebrengen aan de Profeet was er een cheque van insecten Quraysh en de profeet Aboe Bakr ook over naar hen op zoek naar hun verloren Awards brengt de profeet vaadettiler honderd kamelen Twee bergen van Mekka begon te zoeken Waar ze vandaan kwamen naar de berg van Sèvres Aboe Bakr, wijzend naar een persoon die tegenover de grot

"O Allah's Apostel! Deze persoon is op zoek naar hier, "zei hij Hz Profeet

"Nee, de vleugels van de engelen ons verbergen, 'zei Deze keer is er begonnen, staande in het gezicht van de grot plassen Hz Profeet

"Als je ons zag het niet doen," zei hij Dus ze drie dagen waren in de grot Amir b Füheyre onze schapen brengen, bij hen blijven 's nachts, met de wei waren er herders in de ochtend De avond ging met hen mee Maar de trage schapen 's avonds toen mijn vader was het nemen van de profeet Zannederlerdi dat de herders, en hij is met hen Mijn broer Abdullah in Mekka tijdens de dag rond te lopen, het verzamelen van nieuws Kom naar de grot instortte in het donker, waardoor ze het nieuws Na het verlaten van hen in de duisternis, werd in Mekka in de ochtend

Alıntı Yaparak Cevapla

Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »

forumsinsi.com