![]() |
Atatürk’Ün Vasiyeti: Anka-Heron Projesi |
![]() |
![]() |
#1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
![]() Atatürk’Ün Vasiyeti: Anka-Heron ProjesiATATÜRK’ÜN VASİYETİ: ANKA-HERON PROJESİ Atatürk'ün Kripto Mesajları Çözülüyor ![]() ![]() ![]() Son yıllarda Atatürk’ün vasiyeti ile ilgili çeşitli spekülasyonlar yapılmaktadır ![]() ![]() Artık yeri ve zamanı geldiği için, spekülasyonları bir kenara iterek, SIRDAŞ’ta bulunan bir belgeyle; Gazi Paşa, Abdülhamid Han ilişkisini ve Gazi Paşa’nın gerçek vasiyetlerinden şimdilik bir tanesini, 30 Ağustos Zafer Bayram’ı şerefine, orijinal belgeleri ile ilk defa Türk ve Dünya kamuoyunun ilgisine sunuyoruz ![]() Çok detaya inmeden, öncelikle Gazi Paşa ile ilgili bilinmeyen birkaç sırrı söyleyelim: Mustafa Kemal, daha genç bir subayken, ‘özel bir istihbarat subayı’ olarak yetiştirilmiştir ![]() ![]() Gazi Paşa'nın, Veliaht Vahidettin Efendi’nin, 15 Aralık 1917 – 5 Ocak 1918 tarihleri arasında yaptığı Almanya yolculuğuna katıldığı bilinmektedir ![]() ![]() ![]() ![]() Gazi Paşa, Cumhuriyetin ilanından sonra çok gizli bir birim kurmuş, bu birim havacılıkla ilgili gelişmelere yön vermiştir ![]() Atatürk'ün Parolası: “İSTİKBAL GÖKLERDEDİR!” Gazi Paşa, o günkü ismi tayyare olan, uçaklarla ilgili çok ciddi bilgilere sahipti ![]() ![]() Gazi Paşa, havacılıkla ilgilenmeye başladığından beri, gözünü hep semâya dikmiş, “savaşların ve milletlerin kaderinin belirlenmesinde, uçakların çok belirleyici rol oynadıklarını” bir çok konuşmasında ifade etmiştir ![]() Konu çok daha detaylı olup, burada fazla ayrıntılara girmeden esas konumuzu anlatalım: Gazi Paşa, Cumhuriyeti ilân ettikten sonra, havacılık sektörüne özel bir ilgi göstermeye başladı ![]() ![]() ![]() ![]() Yazımızın konusu ile ilgili, burada çok önemli olan bir anıyı sizlerle paylaşalım istedik: “Devlet Hava Yolları’nın 1953-1954 yıllarında Genel Müdürü olan, Afyon Milletvekili Rıza Çerçel, ‘Atatürk ve Hava Yollarımız’ adlı yazısında bir anısından söz eder: Atatürk, bir yaz gününde Devlet Hava Yolları, Ankara Tayyare Meydanı’nı ziyarete gelmişti ![]() Ona, alan binası önünde hasır bir koltuk getirmiş; etrafını çevrelemiş; yakın bir gelecekte yapılacak işleri, alınacak uçakları, kurulacak tesisleri uzun uzun anlatmıştık ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 1922 yılında Gazi Paşa’nın kurduğu bu gizli teşkilat, O’nun havacılık alanındaki vasiyetlerini yerine getirmek için canla başla çalıştı ![]() ![]() Atatürk, seçkin subaylardan kurduğu bu birimle, tayyarecilikle alâkalı çalışmalar yapıyor, bu seçkin subayların, yabancı uçak pilotları ile bir araya gelmelerini sağlıyordu ![]() ![]() Bu çalışmalar neticesinde, Osmanlıca olarak, askere özel, az sayıda basılmış tayyarecilik ve gelişmelerle alâkalı – daha sonra birçok nüshası ortadan kaldırılmış- kripto bir mecmuada şunlar yazılıydı: “İstikbâlde (ilerde) tayyareler öyle ileri gidecek ki, devletlerin ve milletlerin her hareketlerini gözetleyecek, dev gece görüşü teknikleriyle, şehirler ve milletler gece dahi gözetlenecekti ![]() Bugünün ifadesiyle bu bir “HERON” tanımıydı ![]() ![]() Anka Kuşu, Türk Mitolojisindeki Huma kuşu olarak da bilinmektedir ![]() O zamanki yayınlanan bu dergide ANKA KUŞU’NU (Heron) görüyoruz: 1922 tarihli orijinal bu nüshayı sizlere sunuyoruz ![]() ![]() ![]() (İstikbaldeki Tayyareciliğin safahatından) Bu kripto mecmuanın diğer sayfalarından birkaç örnek resmi aşağıda sizlere sunuyoruz: ![]() ![]() ![]() (Tayyareci Refik ile mösyö Rövesebr, İstanbul Belediye Başkanı Cemil Paşa karşılaşması ![]() ![]() ![]() Resimdeki yabancı tayyarecilerle beraber olan Türk tayyareciler 42 ![]() ![]() ![]() (Bu alaylarla ilgili ayrıntıları aşağıdaki linklerden bulabilirsiniz ![]() http://www ![]() ![]() 42 ![]() Bu alayların ortak özellikleri; tamamen savaş birlikleri olmalarının yanında gönüllü olmalarıdır ![]() ![]() Bilindiği gibi Mavi Marmara Gemisi’nin Gazze’ye yardım götürmek için çıktığı yolda, yaşanan olaylardan sonra, İsrail ile Türkiye arasında HERON krizi çıkmıştı ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gazi Paşa’nın kurduğu bu teşkilatın, daha evvel Gazze ve Hicaz’da savaştığı ve kahramanlıklar yaptıkları bilinmektedir ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Resimdeki iki ANKA KUŞU’NA dikkat edelim: O dönemde hayâl edilmiş, çizilmiş bu kuşların özelliklerine dikkat edelim ![]() O dönemin süper gücü olan İngiltere’nin Başkenti Londra’yı; iki ANKA KUŞU, aydınlatarak gözetlemektedir ![]() ![]() Kripto kitapta ayrıca şu ifadelerin yer alması oldukça çekicidir: Bir gün başta Londra olmak üzere, tüm dünyanın başkentlerini, dağlarını, kırlarını izleyeceğiz! Türk kuşları, pilotsuz havalanma kabiliyetine sahip olacak ![]() ![]() Şimdi 1922 yılında çizilen bu ANKA'yı daha yakından inceleyelim: ![]() ANKA KUŞU’NUN üzerindeki harflere ve sayılara dikkat edelim: (Resmin ve yazıların 1922 tarihine ait olduğunu, tekrar, hatırlatalım) Bir yerinde : 10 Bir yerinde : T Bir yerinde : 001 Bir yerinde : AN Bir yerinde : KA Bir yerinde yalnız : K Bunlar birleştirildiği zaman: ANKA 10 T001 K Meydana çıkıyor ![]() ![]() ![]() O imza da: Kemal Atatürk'tür ![]() ![]() ![]() Şimdi yukarıdaki harf ve sayıların hepsini tekrar sıraya koyalım: ANKA 10 T001 Kemal Atatürk ![]() Şimdi de Türkiye'nin kendi ürettiği ANKA'nın seri numarasına ve sonundaki imzaya bakalım: ![]() 10 T001 Kemal Atatürk ![]() Ve Atatürk'e verilen söz, bugün tutulmuş, proje hayata geçirilmiştir ![]() Şimdi yukarıdaki 1922 yılındaki ANKA'NIN sağ alt köşesindeki imzaya dikkat buyurun lütfen : Ve Atatürk’ün kullandığı 1922 yılındaki imzaya bakalım: (http://forum ![]() ![]() ![]() ![]() Gazi Paşa’nın imzası aynen korunmuştur ![]() ![]() ![]() Bu proje, şu an dünyada 3 ülkede vardır ![]() ![]() ![]() SONUÇLAR: 1- Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün vasiyetleri gerçektir ![]() ![]() 2- Kamuoyunda tartışılan vasiyetlerin gerçekle ilgisi yoktur ![]() ![]() ![]() 3-Atatürkçü geçinen çevrelerle, Atatürk karşıtlığı yapan çevreler, Atatürk’ün şahsi ve beşeri yönlerini ele alıyorlar ![]() 4-Atatürk ve Abdülhamid Han arasındaki ilişkiler çok büyük sırlar taşımaktadır ![]() ![]() 5-Gazi Paşa’nın, havacılara olan özel bir emrinden de bahsedelim: Gazi Paşa, havacılardan, bölgelerindeki arkeolojik değeri olan kalıntıların havadan çekilmiş fotoğraflarını, neden istemiştir? 6- Yukarıda demiştik ki, bir çok istihbaratçı subay, Hilali Ahmer’de görev almıştır ![]() ![]() 7- Nautilus, Jules Verne'in Denizler Altında Yirmi Bin Fersah adlı 1870 ve Esrarlı Ada adlı 1874 yılı romanlarında anlatılan, hayal ürünü bir denizaltıdır ![]() ![]() 8- Bu arada, "1922 yılında harf devrimi ilan edilmedi, ANKA'da nasıl Türkçe harfler kullanıldı" diyecek olanlara da, 1890’lı yıllara ait Türkçe harflerin kullanıldığını gösteren başka bir belge gösterelim ![]() ![]() ![]() Müzik belgesinin iç sayfalarındaki yazılar ![]() 9- "İstikbal Göklerdedir" parolası bugün artık daha iyi anlaşılmaktadır ![]() 10- 1900'lü yılların başında bu tip (Aerodinamik) çalışmalar yapan Türk dehaları İngilizlerce kaçırıldı ve bu olay devrin gazetelerinde yer aldı ![]() Devamı inşallah Sırdaş'ta… 30 Ağustos Zafer bayramını şimdiden tebrik ederiz ![]() ![]() Allah, Türk Silahlı Kuvvetlerine ve Türk Milletine zevâl vermesin… İnşallah, “Büyük Türkiye’ye” adım adım… Yazımızı, Gazi Paşa'nın çok derin manalar içeren iki sözü ile noktalayalım: "Muhtaç oldugun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!" "Türk çocuğu ecdadını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır ![]() (*) Atatürk ve Havacılıkla ilgili daha ayrıntılı bilgi için: http://www ![]() ![]() ![]() ![]() Saygılarımla ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|