Eşimi Seçerken |
|
|
#1 |
|
Prof. Dr. Sinsi
|
Eşimi SeçerkenEşimi Seçerken EŞİMİ SEÇERKEN[/b] Sınıf:[/b] 12 SınıfSüre:[/b] 40 dk ![]() Yeterlik Alanı:[/b] Aile ve toplum Kazanım:[/b] Eş seçiminin önemini ve eş seçiminde dikkate alınacak unsurları açıklar ![]() Araç-Gereç:[/b] Form 7 (Özellikler Tablosu) [/b] SÜREÇ[/b] 1 Önceden öğrenci sayısı kadar çoğaltılmış olan form (Özellikler Tablosu) öğrencilere dağıtılır ve evlenecekleri insanda aradıkları özellikleri kendilerine dağıtılan tabloya yazmaları ve tabloda verilen ifadelere göre işaretlemeleri istenir![]() 2 Öğrencilerin ne kadar "mutlaka" ve ne kadar "asla" cevaplarının olduğu belirlenip paylaşmaları sağlanır 3 Öğrencilerden beklentilerinin hangilerinden vazgeçebileceklerini ve "asla" cevaplarını ne kadar yumuşatabileceklerini tartışmaları istenir 4 Bu etkinliğin sonunda öğrencilere neler kazandıkları sorulur ve paylaşımlar alınır![]() 5 Eş seçiminin ve eş seçiminde dikkate alınacak unsurları fark etmenin önemi vurgulanarak etkinlik bitirilir![]() * MEB (2002) Orta Öğretim Kurumları Sınıf Öğretmenleri İçin 11 Sınıf Rehberlik Programı Öğretmen El Kitabı Ankara[/b] FORM 7[/b] ÖZELLİKLER TABLOSU[/b] Aradığınız özellikler[/b] Mutlaka olmalı[/b] Olursa iyi olur/şart değil[/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] Kaynak: Rehberliksitesi |
|
|
|