![]() |
Eşimi Seçerken
Eşimi Seçerken EŞİMİ SEÇERKEN[/b] Sınıf:[/b] 12.Sınıf Süre:[/b] 40 dk. Yeterlik Alanı:[/b] Aile ve toplum Kazanım:[/b] Eş seçiminin önemini ve eş seçiminde dikkate alınacak unsurları açıklar. Araç-Gereç:[/b] Form 7 (Özellikler Tablosu) [/b] SÜREÇ[/b] 1. Önceden öğrenci sayısı kadar çoğaltılmış olan form (Özellikler Tablosu) öğrencilere dağıtılır ve evlenecekleri insanda aradıkları özellikleri kendilerine dağıtılan tabloya yazmaları ve tabloda verilen ifadelere göre işaretlemeleri istenir. 2. Öğrencilerin ne kadar "mutlaka" ve ne kadar "asla" cevaplarının olduğu belirlenip paylaşmaları sağlanır. 3. Öğrencilerden beklentilerinin hangilerinden vazgeçebileceklerini ve "asla" cevaplarını ne kadar yumuşatabileceklerini tartışmaları istenir. 4. Bu etkinliğin sonunda öğrencilere neler kazandıkları sorulur ve paylaşımlar alınır. 5. Eş seçiminin ve eş seçiminde dikkate alınacak unsurları fark etmenin önemi vurgulanarak etkinlik bitirilir. * MEB (2002). Orta Öğretim Kurumları Sınıf Öğretmenleri İçin 11. Sınıf Rehberlik Programı Öğretmen El Kitabı. Ankara [/b] FORM 7[/b] ÖZELLİKLER TABLOSU[/b] Aradığınız özellikler[/b] Mutlaka olmalı[/b] Olursa iyi olur/şart değil[/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] [/b] Kaynak: Rehberliksitesi |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.