|  | Bir Duruşu Öğretmenin 8 Basamaklı Yolu! |  | 
|  08-20-2012 | #1 | 
| 
Prof. Dr. Sinsi
 |   Bir Duruşu Öğretmenin 8 Basamaklı Yolu!1  Basamak: DURUŞUN VEYA UYGULAMANIN ADI Tahtaya türkçe ve sanskritçesini yaz   Asana'nın anlamını söyle ve adı açıkla   Kategori ve tipi Kademelerini (4-8-12    ) Tamamlayıcı duruşu 2  Basamak: ÖRNEK DEMONSTRASYON (Önce Şititi ve gevşeme duruşlarından bahset  ) Sessiz uygulama Sadece kademeleri sayarak uygulama Kademeleri sayarak, nefes alarak ve açıklayarak uygulama 3  Basamak: FAYDALAR VE SINIRLAMALAR Tüm faydaları söyle (fiziksel, terapötik ve ruhsal) ve sınırlamaları anlat   Sınırlamaların önemini vurgula ve bu sınırlamalardan birine sahip birinin duruşu yapmasını engelle 4  Basamak: TEK GRUP UYGULAMASI Talimatlara başla ve tüm sınıf - demonstrasyon sürerken- seninle birlikte yapsın Düzeltmeleri yap   5  Basamak: İKİ GRUP UYGULAMASI Tüm sınıfı ikiye ayır   Tüm sınıfa talimatları ver Önce 1  grup uygulasın ve 2  grup gözlemlesin, yanlışları düzeltsin   Eğitmen olarak sen de düzeltmelerini yap   Daha sonra, 2  grup uygulasın ve 1  grup gözlemlesin, yanlışları düzeltsin   6  Basamak: SORU - CEVAP 7  Basamak: SÜPTİL NOKTALAR Örnek uygulayıcı, talimatlarını izlesin   Bu sırada eğitmen olarak sen de uygulamanın her bir aşamasıyla ilgili süptil noktaları açıkla 8  Basamak: TÜM GRUP UYGULAMASI Talimatları verirken tüm sınıf uygulasın   Senkronizasyonun önemini vurgula  | 
|   | 
|  | 
| Konu Araçları | Bu Konuda Ara | 
| Görünüm Modları | |
|  |