Geri Git   ForumSinsi - 2006 Yılından Beri > Forum İslam > İslami Genel Konular

Yeni Konu Gönder Yanıtla

Konu Araçları
dît, nebilik, rasüllük, wat

Nebilik En Rasüllük Wat İs Dit?

Eski 10-11-2012   #1
Prof. Dr. Sinsi

Nebilik En Rasüllük Wat İs Dit?

Nebilik En Rasüllük Wat is dit?
Hakkında Nebilik En Rasüllük Wat is dit?

Nebilik En Rasüllük Wat is dit?

Şüpheziz julle, ons getuig, gestuur het om die evangelie verkondig en 'n waarschuwer "

(Soerah al-Fatah, 8)

Na die eerste Openbaring, openbaring 'n ruk terug was kort gesny (57) Een dag Hz Die Profeet (PBUH) Hira'dan terugkeer, het hy 'n stem hoor Soek aan van die hemel, die engel van die grot Hira'daki sien hom voor Teruggegaan huis in vrees en opwinding

"Cover my dadelik, Cover my" het hy gesê In die tussentyd het: Gabriël, die eerste verse van Sura al-Müddessir gebring

"O, jy toegedraai dek (die profeet) Staan op, (mans) bang en straf Prys die Here en die naam (Namaz'da bring Lindsay Lohan) Hou jou rok skoon te maak Laat die slegte dinge" (Soerah al-Müddessir, 1-5)

Soos met die eerste openbaring Muhammad (PBUH), "profeet" is, maar ander, "Religious Right" met die taak van die kennisgewing len mis boor my Dit is die tweede die openbaring van die "Risâlet" gegee is Godsdienstige Right was in opdrag van die kennisgewing Maar die uitnodiging is oop vir my was die taal bestellings

Alıntı Yaparak Cevapla

Üye olmanıza kesinlikle gerek yok !

Konuya yorum yazmak için sadece buraya tıklayınız.

Bu sitede 1 günde 10.000 kişiye sesinizi duyurma fırsatınız var.

IP adresleri kayıt altında tutulmaktadır. Aşağılama, hakaret, küfür vb. kötü içerikli mesaj yazan şahıslar IP adreslerinden tespit edilerek haklarında suç duyurusunda bulunulabilir.

« Önceki Konu   |   Sonraki Konu »

forumsinsi.com