Hz. Omar's Muslimske Skal |
10-11-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Hz. Omar's Muslimske SkalHz Omar's muslimske Skal Hakkında Hz Omar's muslimske Skal Hz Omar's muslimske Skal Hz Hamza accept af islam, muslimer febrilsk afgudsdyrkere kærlighed er, men foregiver foregiver ti Den ældste Quraysh, "Dârü'n-Nedve" også indsamlet "De er gettin forstærke s gange, ser ikke en måde til hurtigt, den måde, hvorpå fremtiden er født det ville ikke modtage den nøjagtige middel mod de farer, bulmalayız" sagde de Forskellige forslag blev smidt ud Abu Cehil: "-Muhammad (fvmh) 's ingen anden måde at dræbe Dette er på jobbet, medmindre jeg lod kamelen og guld," stod han op Omar: "-Khattab 's søn, men det gør jobbet"? sagde han Omar, der er fastsat i bifald Nuaym'e kuşanıp søn af Abdullah mødtes på vej til hans kanoner Nuaym: "-Når sådanne eller Omar"? spurgte han Omar: "-Muhammad, araberne satte adskillelse mellem det organ, der fjerner kaldırmağa" svarede han "-Ya Omar, du har forsøgt en meget vanskelig opgave For muslimer, Muhammad (fvmh) 's spinning som en propel rundt på, du yaklaştırmazlar ham Mens vi kan, det var accepteret, du Hâşimoğulları maz s lad leve" sagde han Omer disse ord var kvinder "-Eller er du en af dem"? han laset Nuaym: "Se-Du før mig deres pårørende Enişten Said søster Fatima blev muslimer," sagde han Omar har ikke givet det en chance Men mistanken faldt i fix til at ændre stien til sande onkel Said b Zeyd'in havde sit hjem I mellemtiden, i den hellige Koran blev læst op Omar, han hørte døren foran læse bredt Kırarcasına ramte døren Telaşlandılar insidere så Omar Umar Islam, kendte til fjendtlighed Sahifesini straks skjulte Koranen og døren åbnes Omar: - "Hvad er det du læser"? råbte han Onkel: - "Ingenting," svarede han Omar: - "İşittiklerim true" godt, det raseri var forbi eniştesinin Påtrængende søster, et slag i ansigtet af blod tilbage Blive såret hans søster Fatima: - "O Omar, Frygt Allah jeg blev muslim og min kone, og du er stolte over, at vi ikke er bange |
|