Hz Musulmán Omar Debe |
10-11-2012 | #1 |
Prof. Dr. Sinsi
|
Hz Musulmán Omar DebeHz Musulmán Omar debe Hakkında Hz Musulmán Omar debe Hz Musulmán Omar debe Hz Hamza aceptación do Islam, os musulmáns están freneticamente idolatría é o amor, pero finxe finxe ti Os anciáns de Quraysh ", Dârü'n-Nedve" tamén se reuniron "Eles están quedando ampliar s multiplicar, non mire un xeito rápido, a forma na que o futuro nace non recibiría o remedio exacto para a bulmalayız perigos", dixeron Varias propostas foron lanzadas para fóra Cehil Abu: "- Muhammad (SaaS) é outra forma de matar É no traballo a menos que eu deixe o camelo e ouro", que se levantou Omar: "Fillo-Khattab 's, pero iso fai que o traballo"? dixo Omar establecidos no aplausos Nuaym'e kuşanıp fillo de Abdullah atopou no camiño para as súas armas Nuaym: "-Onde ou Omar?" el preguntas Omar: "-Mahoma, os árabes se a separación entre o corpo a eliminar kaldırmağa" , Respondeu el "Ya-Omar, que intentou un traballo moi difícil Para os musulmáns, Mahoma (PECE) está xirando como unha hélice de volta, yaklaştırmazlar el Mentres pudermos, que foi aceptado, que Hâşimoğulları Maz é deixar vivir" dixo Omer estas palabras eran de sexo feminino "Ou é un deles"? El irregular Nuaym: "Véxase Vostede diante de min os seus familiares Enişten irmá dixo Fátima converteuse en musulmáns", dixo Omar non lle deu calquera oportunidade Pero a sospeita caeu a corrección para cambiar o camiño do verdadeiro tío dixo B Zeyd'in tivo a súa casa Mentres tanto, dentro do Corán Sagrado foi lido Omar, escoitou a porta fronte ao lidos Kırarcasına bater a porta insiders Telaşlandılar viu Omar Umar Islam, sabía da hostilidade Sahifesini inmediatamente agochar o Corán ea porta abriu Omar: - "Que cousa é esa que le?" el berrou Tío: - "Nada", respondeu el Omar: - "İşittiklerim true" así, a furia foi máis eniştesinin Intrusiva irmá, unha tapa na cara de sangue para a esquerda Ser ferido súa irmá Fátima: - "Ó Omar, temei a Deus me fixen un musulmán e miña esposa, e está orgulloso que nós non temos medo |
|